|
||||
|
||||
Dat staal gaat er zeer binnekort weer ondervandaan, zoek een mooi setje cup velgen, had van de week bijna een setje BBS RS in 16"binnen liggen maar verkeerde steek. Ik vertik het om op adapters te gaan rijden!
wie weet kom ik wellicht nog wat leuks tegen.... |
|
||||
|
||||
Over wat leuks tegen komen gesproken. Zit momenteel serieus te dubben om hem eruit te doen. Wil graag iets met meer deuren en als het even kan een diesel.
Dus mocht iemand iets weten hoor ik dit graag... |
|
||||
|
||||
Ah joh, zo'n mooi ding! Waar zie je dat nou nog, een nette originele Rado. Ik ben er altijd jaloers op geweest
|
||||
|
||||
familycar, maar dan wel anders...
Je schitterende Corado wèg doen?
Ik heb een Vento GT 2.0 met wel 4 deuren!; ruilen?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
Koop dr een simpel hok bij.
En de corrado voor in de zomer...
|
||||
|
||||
Niet weg goed afvalbak, daar krijg je spijt van. Ga zometeen eerst eens lekker genieten van de corrado en koop een lekkere simpele Golf 2 of Golf 3 bij. Zijn niet duur in aanschaf, onderhoud kan elke boer en verzekering en wegenbelasting is goed te doen.
|
||||
|
||||
Vet, ziet er goed uit en muisstil bij 230...km/h
|
||||
|
||||
Quote:
bij 240 maakt. hij wel wat herrie |
|
||||
|
||||
Gaat hard hoor! Bij 210 subtiel knipperen... ff inhalen
|
||||
|
||||
Leuke muziek
Je ziet volgens mij alleen wat witte vlekken voorbij flitsen als je ingehaald wordt door die wagen met 230.
|
||||
|
||||
Quote:
Had dit DVDtje opstaan |
|
||||
|
||||
Quote:
Was net te laat voor kaartjes in de HMH.
|
|||
|
|||
zo,n mooie corrado moet je houden man niet verkopen is jammer.
|
||||
|
||||
Is 230 wel ècht 230?!
Hi 'pedalbucket',
Ik heb er nu ook eentje samen met mijn vriendin gekocht! (Die gele!) Je hebt er nu zoveel in geïnvesteerd, dat-ie technisch zowat NIEUW is, dus je vraagprijs was nog niet eens zo hoog! Maar je houdt hem nu toch? Kan je uitleggen waarom je een auto eerst 'perfect' maakt en dan evt. wil verkopen? Ik snap dat nl. niet... Toen ik gisteren 'die gele' heb opgehaald, heb ik een proefritje van 200km gemaakt ; gewoon even weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Ook ik heb de teller ff op 230 km/h gehad.... De G-lader zal dus wel goed (genoeg) zijn (Ik heb nog nooit van mijn leven zelf zo snel gereden; wel eens 300km/h+ achterop een Honda CBR1100 'blackbird' ) Ik moet er wel bij vertellen, dat ik mijn MIO navigatie ook aan had staan en die geeft gewoon vanaf het begin, dus over het hele bereik zo'n 25km/h ( !) MINDER aan. 105km/h is werkelijk 80km/h; 145km/h is werkelijk 120km/h; etc. Wel een grote tellerafwijking, dus... (Ik ga er natuurlijk vanuit, dat de GPS èchte km'-s aangeeft) In het begin had ik dit nog niet door en dacht:'Zo, die is snel op de 160, ik mag wel oppassen!', terwijl ik dus 'maar' 135km/h reed Maarja, dan heb ik in werkelijkheid toch nog 206km/h op de MIO geklokt! (en toen gestopt met proberen. omdat er te te veel verkeer was...) Heb jij, of andere Corrado-bezitters, dit ook?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Afwijking weet ik zo uit mijn hoofd niet precies hoeveel dit is. Wel weet ik dat de navigatie er ook een aantal kilomters per uur naast zit.
Ik ga binnekort samenwonen en rij nog steeds minimaal 500 km per week dus zal ergens op mijn vaste lasten moeten snijden. Maar waarschijnlijk hoe ik hem erbij. Heb er sinds de revisie alweer dikke 10000 km opzitten. Zijn veel g60 rijders die hun auto verkopen voordat ze zoveel km ermee gereden hebben. |
|
||||
|
||||
Tja, ik zou hem als die eigenlijk weg moet gewoon schorsen. Heb ik nu ook met de Golf. Ben blij dat ik dat gedaan heb, kan er lekker aan sleutelen en straks heb ik een auto die naar mijn zin is.
|
|
||||
|
||||
Voorlopig blijf ik er gewoon lekker mee rondtuffen. Als ik een mooi dieseltje zie (golf 2 5 deurs) dan komt die om wat kilometers te vreten.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mooie tuinslang!