|
||||
|
||||
Quote:
je zat nog te pielen op RM om dat ding in het midden te krijgen ja
|
||||
|
||||
ik heb van die bakken in mijn deuren zitten, met roostertjes waar ovaaltjes in kunnen. en onder in het midden van mn dashboard zit ook nog ruimte voor een box, dus ik hoef niet te snijden of te boren ofzo
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha Erg nette, coole en originele Jet-Raket Stefan, ben ik jalours op Wees er zuinig op! En op naar een volgende meeting... Heb nog wat foto's in Veldhoven. Berend was er toen alleen nog niet; En op Retro; Stefan met cola naast z'n Jetta
|
||||
|
||||
Hele nette Jetta!
|
||||
|
||||
tnx voor de reacties..
|
||||
|
||||
Mooie originele jetta, ik zou de auto zeker zo houden.
|
|
||||
|
||||
zo...heb ff een vriendje voor mijn hoedeplank gevonden
tis niet echt een dikke update aan mn jetta maarja, alle beetjes helpen he, iwl deze week muziek in gaan bouwen, want dat zelf zingen ben ik nu toch echt wel beu
|
||||
|
||||
idd origineel houden die jetta! Superding vind ik het!!
Mijn mania mutsje ligt ook op de hoedenplank en ik wou er ook een hondje bij gaan zetten, maarja dat wordt nu wel erg hetzelfde als bij jou
|
||||
|
||||
maakt toch niet uit? ik ben ook niet origineel meer met mijn hondje maar hij waakt wel over mijn jetta!
over de muziek gesproken ik wil gewoon een onopvallend niet te blits mp3 cdspelertje en boxjes in mn deuren
|
||||
|
||||
Leuke combi!
@Mr. Markos...welke auto is van jou eigenlijk?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ach, zoveel muziek heb je niet nodig.
Ik doe het hiermee En dát is het enige wat ik heb. Goed zat. |
|
||||
|
||||
I know..bij mij kome er 2 in de deuren,,, daar is zon roostertje voor..
|
||||
|
||||
Zolang je niet zaagd is het nooit zonde toch? Alleen zou ik als ik jouw was wel de originele speakers houden(ook al zijn ze kapot).
|
|
|||
|
|||
Ja ik zou vooral kapotte originele speakers houden, dat is veel beter als van een ander willekeurig merk die het wel doen?
|
|
||||
|
||||
@Rene, ik heb nog geen foto's van me auto hier op het forum als het goed is. Dat hou ik zo nog even Ik vind hem nu nog niet waardig genoeg om hem te showen
Misschien dat ik binnenkort een keer een topic open. Ben nu zo nu en dan leuke gadgets aan het verzamelen, en zodra ik tijd heb ga ik aan de auto werken @Jazzblue, waarom zou je de originele speakers bewaren als ze stuk zijn? Je kunt trouwens nog steeds originele speakers kopen voor de auto hoor. @Stefan, ik ken het probleem. Ik wil ook een radio met cd-speler maar geen opvallende blitse. Of een casette-radio met wisselaar ben ik ook voor aan het kijken. Maar misschien heb ik tijdelijk een andere oplossing, zo'n fm-transmitter. Moet alleen nog ff kijken waar zoiets te koop is Is opzich handig zo'n ding, schijnt super te werken (toch mel?) Gewoon in je sigaretten aansteker, of als je het weg wil werken ergens zo'n aansluiting maken. MP3 speler, USB-stick, of iets dergelijks eraan koppelen en je hebt de muziek die je wilt. Koppel er een 250gig HDD aan en je hebt ENORM veel muziek beetje overkill maargoed @Melly, KOM OP MSN!
|
||||
|
||||
Je had die kerel bij de mediamarkt eens moeten zien toen ik een radio ging halen.
Verkoper : kan ik u helpen Erik: ja, ik zoek een radio Verkoper : wat voor iets zoekt u Erik : een zwarte Verkoper : we hebben deze, die, en die daar in het assortiment Erik : doemadiemaar En weg was Erik |
|
||||
|
||||
net wilde ik mn achterlicht-lampje vervangen, aan de rechterkan die ook al beetje lek was, kwam gewoon een glas water tussen de glaasjes vandaag en allemaal corrosie op t lampje. net dus ff gelijmd dat er niet meer vocht binnen kan dringen. maar ben dus dringend op zoek naar een jetta achterlicht(rechts).
mzzls