|
||||
|
||||
zo is het weer beter
|
|
||||
|
||||
Nice, maar een paar extra plaatjes zijn altijd welkom!!!
|
||||
|
||||
sorry vwcrewcab maar beter laat dan nooit :P
internet lag er een tijdje uit en super drukmet school en werk dus kevertje moest even wat aandacht missen. toto nu toe schiet het niet echt op, het hang en sluit werk zit erop, van de week de deur rubbers etc erop bevestigen en als ik nog wat tijd kan vinden de tochtruitjes oppikken bij aircooled.nl. hopelijk kan ik volgende de week meer doen want zou het leuk vinden als hij volgende maand toch nog even zou kunnen rijden. een paar fototjes... de 1 vindt het mooi de anders niks en ik moet er nog achter komen... een empi shifter op de kop getikt op het winterfestijn. foto's zijn niet al te best maar binnekort weer op vakantie en dan meteen een nieuwe halen en dan is het weer leuk om te update. tot de volgende edit: de achterkant gaat nog vol omlaag en er komt ooit nog is een 3inch versmalde vooras |
|
||||
|
||||
Misschien een domme vraag, maar wat doet een empi shifter
Bij de weg, je kever ziet er nu al super uit! |
|
||||
|
||||
mooi man!
|
|
||||
|
||||
Dat vindt ik echt een mooie kever, mooi kleurtje.
Netjes hoor! |
|
|||
|
|||
Super leuk project word weer een mooie Auto, maar ik lees dat je uit amersfoort komt en als ik vragen mag hoe vind je zo'n mooie groote sleutelruimte hier? ben zelf ook nog op zoek naar zo iets.
Groet marcel |
|
||||
|
||||
Staat er netjhes bij!!!
Wou dat ik al zo ver was.
|
||||
|
||||
Doet me goed de reacties :-) ff een paar antwoorden..... Het sleutelen doe ik ook niet hier in amersfoort maar in harderwijk, ben wel bezig om een ruimte erbij te krijgen in amersfoort eo. Maar dat duurt nog wel even denk ik. Empi shifter. Schakel je korter door ?!? Vond hem gewoon mooi eigenlijk ;-) en vwcrewcab.. Dit is een rot punt je blijft steeds steken op kleine dingen. Tot de volgende
|
|
||||
|
||||
poe poe duurt allemaal eventjes langer dan ik eigenlijk had gewild maar zondag is het weer zover kan weer is een hele dag sleutelen.
heeft iemand een idee hoe je de ''aandrijfassen'' los van de bak halen? ik had die 6 of 9 boutjes/moeren los gehaald maar kreeg de assen er maar niet uit. en hoeveel nm moet je die moertjes allemaal aandraaien? |
|
||||
|
||||
tijdje niks gedaan omdat ik te druk was met allemaal dingen,maar ik heb weer is wat gedaan.
mijn dempers veerde voor geen milimeter dus heb ik korte dempers erop gezet en nu werkt het al weer een stuk beter ben van plan om hem nog wat lager te zetten aan de achterkant.. foto time.. new vs old had een krik nodig om demper er makkelijk op te zetten anders moest je de demper op zn max zetten en vervolgens de demper vast aan de as zetten. en toch zit ik zwaar over na te denken aan een versmalde as Last edited by bas. : 11-03-2008 at 19:50. |
|
||||
|
||||
mooie wagen!! een versmalde as zou wel mooi zijn, zeker als je ooit nog andere wielen eronder gaat steken, maar zo is ie ook net. je moet maar denken, dat kan altijd nog. hou je de velgen zwart?
|
|
||||
|
||||
zijn nieuwe velgen voor is het een 4,5j velgje en achter 5 of 5,5j die ik opnieuw heb laten poedercoaten, dus die blijven zwart komen whitewalls op en nieuwe chromen dopjes.
ga als die rijdt is even experimenteren met een versmalde as en maybe zit ik eraan te denken om er airride in te gooien. alleen ben ik niet zo airide fan. |
|
||||
|
||||
Erg gaaf geworden! Ik zou de vooras gewoon zo laten, nette hoogte en breedte
|
||||
|
||||
zet eerst de achteras wat lager en dan zie ik het wel
denk als ik een stukje gereden heb dat de auto ook wel een stuk beter op zijn wielen staat (inzakken etc) |
|
||||
|
||||
indd eerst ff rijden dan misschien as nog een paar tandjes verdraaien en dan zou ik naar mijn smaak indd een smalle vooras er op zetten met een paar smart bandjes om de velgen heen getrokken ik vind dat persoonlijk echt super uit zien, maar zo als hij nu is was ik er ook al heeeel erg blij mee. zeer leuke kever keep up the good work.
gr ronnie
|
||||
|
||||
Er zitten al smart bandjes op ;-)
|
|
||||
|
||||
Ik heb de kever dit weekend maar is van stal gehaald om hem in het zonnetje te zetten ?
Ik heb maar paar kleine dingen gedaan zoals de draadboom netjes ingetyped etc de ruitensproeier geplaatst en hier en daar wat puntjes op de i gezet. Even wachten tot ik weer wat onderdeeltjes binnen krijg en dan kan het grote werk weer van start ? Hier weer wat foto’s nu kan je ook zien dat de kever nog van zijn hoogte vrees af moet maar als je naar de onderstaande foto kijkt gaat dit nooit lukken, iemand een idee? (kon even geen meetlint vinden, dus maar even pakje west geleend van een maatje van me zodat jullie een idee van de hoogte krijgen) en ik zit nog te twijfelen over de bumpers de orginele ''vierkante'' met zwarte bies,of de half ronde bumpers |
|
||||
|
||||
hoe heb je hem verlaagd? wat voor bandenmaat?
|
|
||||
|
||||
verkorte schokdempers, verstelbare as,spindels, smartbandjes 15inch geloof 40 hoog??
|