|
||||
|
||||
Echt een superding dat die van Polonick, alleen moet die nog wat zakken !! Is die in mijn ogen AF !
|
|
|||
|
|||
heb vandaag weer effe tijd dus gaat weer wat naar beneden hahah
|
|
||||
|
||||
nog een nette polo
wil de mijne hier ook kwijt maar krijg er geen foto op iemand een idee hoe dit moet
|
|
||||
|
||||
Leuk id voor de mijne.... Facelift?
|
|||
|
|||
ideaal voorbeeld hoe je een polo 1/audi 50 moet vern**ken
|
|
||||
|
||||
2 tieraps doorsnijden is geen verneuken hoor
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik ben nieuw hier en daarom post ik hier ook maar ff mijn Polo.
Gaat komende week verlaagd worden 7 cm voor 4 achter. En door de audio in de kofferbak zakt ie achter nog minimaal 2 cm. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Deze steilheck's vind ik dus erg gaaf
toch wel weer een paar errug mooie |
|
|||
|
|||
dikke wagen alleen jamer dat het een "umbau" is moeilijk in te voeren...
|
|
||||
|
||||
mijn 2F coupe.. Inmiddels is het geblindeerde van de achterruiten verdwenen. GT lijsten gemonteerd en een GT interieur. Verder toerenteller, RAID HP stuur, Harman kardon speakersetje weggewerkt. Verlaagd dmv koni veren+dempers (60/60) Onder de kap: Open luchtfilter met Golf RP inlaathuis+ flexibele buis gemonteerd Kat = leeg
|
||||
|
||||
onder de kap..
Inmiddels een degelijk luchtfilter gemonteerd. Deze op de foto kostte slechts 10 euro, maar filterde hier ook naar.. Nu zit er een pipercross filter op gemonteerd, dat veel beter werkt.
|
||||
|
||||
nog een keer dan hier is de mijne nu wel met betere foto`s, en natuurlijk mooi gepoetst..
gr Polo-Power.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
bah wat lekker die zwarte.............
|
|
||||
|
||||
Poeh, de rode met de HTN's niet normaal hoor.
|
|
||||
|
||||
Doe mij die rode maar. om te kwijlen..
|
||||
|
||||