|
||||
|
||||
Volgens mij wil iedereen dat wel weten!!! Maar we zijn deze auto zo gewent, ik mis zelfs de mega spoiler al
|
|||
|
|||
Zelfs onder de kap ziet het er nieuw uit, klasse !
|
|
||||
|
||||
bliksems mooi! geeft veel meer uitstraling aan je motorruimte!
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi detail hoor!!
|
||||
|
||||
Ik val hier in herhaling ......
Doet me er aan denken dat ik echt eens ga moeten beginnen aan mijne Jetta
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit mooie jetta (s).
|
||||
|
||||
Quote:
zozo, 5 km. meer per dag Maar goed, had dit topic al ff niet meer gezien. Velgen staan de rooie erg mooi! En de nieuwe buizen bij de witte zijn ook erg netjes! Leuke foto's
|
||||
|
||||
Moest ik vandaag nog even langs de sloop in westergeest ,om even wat onderdeeltjes voor Jetta Mania ,zag ik ineens in mijn ooghoek een golf mk2 gti staan !
En laat daar nou net een setje recaro's inzitten van een 86'er Gti ,en ik zocht namelijk nog een bekledingsdeel van de rechterstoel ,ivm met een klein brandgaatje ! Dus ik meteen de stoelen gekocht en meegenomen ,Nu kan ik mijn interieur helemaal 100 procent maken ! Jammer genoeg zaten er geen deurpanelen en achterbank bij ,dat was nog origineel gti (grijs /zwart ) Ik heb namelijk gehoord dat deze stoelen nogal schaars te krijgen zijn ,dus ben weer erg blij met deze stoelen ! Mooi voor donordelen ,maar misschien worden ze ook nog wel gemaakt ,ik heb namelijk nog een achterbankdeel liggen met dezelfde stof als de wangen . O ja en natuurlijk even een fotootje!
|
||||
|
||||
Jeumig!! Westergeest is de place to be! Tussen al die BBSsen ligt dus soms ook nog wat recarospul!
|
|
||||
|
||||
Mooi spul
De rode is helemaal mijn smaak __________________ Golf 1 '83 VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
Stond er mooi bij in Burgum, super auto...
Had je mijn PB al gelezen Wytze? (nee )
|
||||
|
||||
Ja! het gaat gebeuren ,de dikke pijpen gaan onder de jetta weg!
De eerste delen van de complete nieuwe uitaat zijn al binnen ,er is gekozen voor de compleet rvs systeem ,welke met behulp van een goede kameraad zal worden gemaakt! Vanaf de turbo zal er een 76 mm pijp komen tot onder de auto ,waar de uitlaatgassen goed kunnen afkoelen en een beetje vrijheid hebben om eruit te komen ,de rest ,vanaf het flexibele deel zal 2,5 duims worden (63,5 mm) Natuurlijk zullen er foto´s volgen ,wat het eindresultaat word zullen jullie binnenkort wel zien ! Hier alvast de 1e foto´s van de uitlaatdemper e.d. En ja ,die mooie dikke buizen ......zal ik ze laten zitten of toch maar niet .... ach dat zien julie ook wel vanzelf! Binnenkort meer!
|
||||
|
||||
Ja ,Morgen gaat het gebeuren ,dan word de uitlaat gemaakt,eindelijk maar toch !
Zal mij benieuwen hoe het gaat worden ,en nog belangrijker hoe het gaat klinken ,hopelijk niet al te luid .....maar dar horen we vanzelf! Fotoupdate volgt natuurlijk snel!
|
||||
|
||||
Ben benieuwd hoe je het gaat oplossen. Demper verlengen enzo...
|
||||
|
||||
Er zit nu ook al een complete zelfverbouwde uitlaat onder ,maar die gaat er straks helemaal vanaf de turbo er onder vandaan! Dus er zal een compeet nieuwe uitlaat gemaakt worfden van rvs 63,5 mm dik.
Dus het is niet alleen demper verlengen......
|
||||
|
||||
De voorpijp is zo goed als passend ,hoeft alleen nog worden afgelast !
Man ,dan is 76 mm wel dik hoor! Vanmiddag gaat de achterdemper er onder ,waarschijnlijk zal niet de hele uitlaat klaar komen vandaag ,maar word wel erg mooi gemaakt! vanaf de voorpijp word de uitlaat 63,5 mm ,foto´s volgen snel!
|
||||
|
||||
Goed bezig Wytze
En ik ben net een GT interieur armer...