|
||||
|
||||
Nou ff knuffelen jongens, en weer geilen op Melly z'n strakke G1D.
|
||||
|
||||
Foto's!
|
|
|||
|
|||
Foto's!
het laagste wat een mk1 kan (op Uglybastid na ) Last edited by MellyVille : 20-06-2007 at 12:20. |
|
||||
|
||||
verdorie das laag !!!! ziet er echt stoer uit
welke banden heb je nu om die velgen zitten ??? want hier zal toch niet meer veel speling in zitten met de kasten
|
|||
|
|||
ballonbanden
|
|
||||
|
||||
en nu foto's van hem op zijn hoogst, want daar gaat het toch om?
melly.. NICE!! kom maar een keer langs met je woagie, dan zal ik hem even gaan bewonderen!
|
|||
|
|||
IEK
|
|
||||
|
||||
Nice! Nu nog een paar rolling shots (op de grond natuurlijk, niet in geschrokken-kat-modus )
Ik doe ook nog ff mee met de pics! Hapje uit het chassis (bijrijderskant, de moelijkste): Plaat ingelast (bestuurderskant): Afgewerkt (bijrijderskant): Afgewerkt en volledig ingeveerd (laagste stand, bijrijderskant): Fusee brackets zaten er los bij, zo hoog mogelijk op de poot gemonteerd voor maximale verlaging en afgelast: Absurde stand draagarm op laagste stand:
|
||||
|
||||
Quote:
YEAH, ik weet nog wel velgen met tractorbanden die eronder kunnen Nee ziet er super uit mel! En het gaat nog best snel wat ik zag, het omhoog en omlaag gaan
|
||||
|
||||
wist eerst niet zo wat ik kon verwachten maar vind dit dus echt vet uit zien Mel!!!
Stijn, dus ik kan langs jou komen voor ruimte te maken voor mijn aandrijfassen ?
|
||||
|
||||
ziet er goed uit, melvin!
|
|
||||
|
||||
Prachtig, auto zelf ook mooi orgineel gelaten en dan wel Airride !
|
|
|||
|
|||
Kan het niet laten, hier komt de laagte iets beter over... in het echt nog zieker ...
thnx voor de comments.. Stijn thnx voor het dagverslag hierboven |
|
|||
|
|||
VETTE BAK.Lekkere kleurtje ook ;-).En steekt daar nu echt air onder??Haha zalig gewoon
|
|
||||
|
||||
Erg vet geworden Zal het nog wel eens in het echt bewonderen
Heb je ook nog foto's van het overige materiaal zoals compressor e.d.? Waar heb je dat nu allemaal liggen?
|
||||
|
||||
mooi hoor...
|
||||
|
||||
mooi geworden melvin
echt een nette auto |
|
||||
|
||||
Misschien moet je er zelf naast gaan staan voor het effect Melvin
En twee foto's in hoog en lage stand met camera op zelfde plaats!
|
|||
|
|||
Sorry maar na het opnieuw bekijken van de fotos weet ik wel zeker wat ik volgend jaar onder men golfje ga zetten.Het blijft ziek om te zien en de mensen die zeggen dat het voor mietjes is weten niet beter.Zo verneuk je tenminste de hele bodem niet..Ik wil meer..
|
|
||||
|
||||
Echt super dik man, is een heel mooi golfje geworden.
|