|
||||
|
||||
Via het internet? En waar vandaan?
|
|
||||
|
||||
www.hobbycar.nl is een winkel in tilburg deze heeft erg veel van dit spul.
|
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.tinytoycars.com/products_new.php
|
||||
|
||||
De mijne.................
|
||||
|
||||
Quote:
ik hield begin jaren tachtig al niet van striping...
|
||||
|
||||
De Corrado van Revell is uit, en hij is erg mooi... helaas gaat de achterklep niet open maar de spoiler kan wel omhoog. Motorkap en deuren gaan ook open, het is een VR6. Ik zag 'm op de Techno Classica voor 27 euro, koopje voor die kwaliteit!
Voor wie meer van 1:43 houdt- zowel Minichamps als Norev hebben een vrijwel perfecte Corrado in die schaal uitgebracht, beide in het rood.
|
||||
|
||||
ik verzamel ze ook! alleen maar vw golf!
Eerst alle types maar nu alleen de type1. Kheb dr inmiddels al +/- 90st.(alles samen +/-140) van schaal 1:160 tot 1:18. |
|
|||
|
|||
dit is mijn beginnende verzameling
|
|
||||
|
||||
vanaf augustus 2007 verkrijgbaar volgens de baas van Revell
voor 35 - 40 euro dus zal wel mei 2008 zijn |
|
||||
|
||||
Ik heb er weer eentje bij, al zeg ik het zelf een hele mooie ook nog! Zal straks foto's posten!
|
|
||||
|
||||
Nou, hier is mijn nieuwe aanwinst dan, een Audi R8 van 2002:
|
|
||||
|
||||
van die R8 heb ik startnummer 3 in 1:18 staan van Maisto
|
|
||||
|
||||
Van mij is hetzelfde merk, vind ze goed gedetaileerd.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik heb tot nu toe deze 3:
|
|
||||
|
||||
omdat ik ruimte nodig heb in mijn vitrine voor een paar zelfbouw modelauto projecten moeten er een paar in de bingo.
zet ze in deze topic te koop omdat het geen onderdelen zijn en niet in die rubriek thuis horen vind ik allen schaal 1/18 golf4 met audi A8 wielen 25 euro golf gesloten cabrio met alu bbs wielen 60 euro optisch verlaagd johan joure |
|
|||
|
|||
WEGENS TE VEEL!!
zullen niet allemaal te koop zijn,maar wel het grotendeel!! gtz
vw kever : http://www.volksforum.com/forum/sho...60&page=1&pp=20 vw jetta:http://www.volksforum.com/forum/sho...225#post1011225 Last edited by bug59 : 28-05-2007 at 14:09. |
|
||||
|
||||
ik heb er weer een paar leuke bij gehaald...
AUDI 100 avant L Audi quattro, MG metro 6r4 en lancia delta integrale 32B van schabak Ghia cabrio VW Iltis Dakar en eindelijk een Polo van polistil vind ze altijd te duur maar deze had wat krasjes en dus goed te betalen....
|
||||
|
||||
Mijn aanwinst, staat ook in topic hierboven...
En samen met m'n al eerder aangeschafte bus Golf is van minichamps schaal 1:43