|
||||
|
||||
kleine update van spullen die nu op voorraad liggen:
-de schmidts uit elkaar en de harten ontlakt zodat ik deze kan schuren en polijsten -nieuwe 6n2 achterlichten + fittings deze moet ik nog pas maken, maar met een beetje geduld gaat dat wel lukken -porsche winterfelge weer alle 4 klaar in de nieuwe kleurstelling nog even wachten op wat beter weer, dan kunnen ze er onder -nog een extra set 4x100 > 5x130 adapters gekocht (12 mm) ik had met de oude adapters (20mm en 30mm) wat licht problemen met aanlopen met belading en diepe hobbels op de snelweg. met de nieuwe adapters laat ik de velgen wat dieper naar binnen vallen, zodat ik (vooral achter) nog wat lager kan schroeven. Ik wil achter met 12mm adapters gaan rijden en voor met 20mm. Nu heb ik 30mm voor en 20 achter. Als ik de achterlichten er in heb zitten en velgen gemonteerd doe ik weer even een shootje...
|
||||
|
||||
Plannen klinen goed.
Op het Polo-forum stond geloof ik een hele how-to voor het netjes inbouwen van die achterlichten, mocht je nog hulp of raad nodig hebben.
|
||||
|
||||
Tijdje niet gevolgd, maar klinkt goed sander! Hoop 'm binnenkort toch 's te spotten, nog niet irl gezien...
|
|||
|
|||
fijne auto sander ...spiegels zijn stukken beter
porsche staat ook veel beter in deze kleur denk ik .... |
|
||||
|
||||
Kreas bakje jong!
Vanmiddag even vluchtig mogen aanschouwen, tijdens de waswerkzaamheden! A3's staan em mooi.
|
||||
|
||||
je had de primeur met de 6n2 achterlichten splitje
Vanavond ga ik een lederen handrem van een golf mk4 halen, beter dan het standaard wegwerp plastic. voor morgenavond met monteren van de porkers met 12mm adapters op de planning, ik ben benieuwd. hou jullie op de hoogte...
|
||||
|
||||
mooi hoor..dus ik had niet de primeur...
|
||||
|
||||
nee richard, maar ik was hem wel speciaal voor jou aan het poetsen toen split langswapperde...
|
||||
|
||||
kijk! (en huiver) ... (foto's lijken horizontaal wat in elkaar gedrukt?)
Tiger Cosworth: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101933 Last edited by Zweiter : 23-02-2007 at 08:27. |
|
||||
|
||||
staat erg chique, alhoewel ik het hart van de velg zwart toch ook wel heel mooi vond staan.
|
||||
|
||||
Ziet er zeer goed uit.
Velgen in de kleur van de auto??? of een andere zilvere kleur. |
|
||||
|
||||
super..
|
||||
|
||||
ziet er erg goed uit!!
maar zijn het ook wel erg geweldige wielen |
|
||||
|
||||
Jaa, zo is het goed! Lekker simpel en super strak!
Die achterlichten staan trouwens super, maakt het net ff iets netter.
|
|||
|
|||
ziet er idd erg netjes uit !!!!
(kan je nog verder zakken ??) gr. Martijn
|
||||
|
||||
Nette 6n heb je daar...............
|
||||
|
||||
very nice, komt er ook nog een normale motorkap op of hou je deze?
|
||||
|
||||
Helemaal super zo Sander! Kleur lijkt t.o.v. het antraciet nu wel uit te komen onder de auto.
Staat iig VEEL beter dan de A3's. Foto's zijn idd niet helemaal fris zo Hoe heb je dat nu met je plofzak gedaan? Neem aan dat er een airbag stuur in zat?
|
||||
|
||||
staat mooi die velgjes .
|
||||
|
||||
allen dank voor de reacties!
Quote:
de harten zijn (bij benadering ) als de lak van de auto, de randen gepolijst. Quote:
Met het monteren van de porkers heb ik hem achter nog een cm laten zakken en nu heb ik voor en achter nog ongeveer 9cm schroefdraad over, maar lager wil ik net... Ik zit nu al voortdurend aan de grond (carter ligt een stuk lager dan de onderlip) en met 30.000km per jaar mag het best een beetje "comfortabel" (lees: iets minder rete stug) zijn. ik wil er straks nog wel een set dikke diepe 14 of 15 inch meerdelige velgen bij, dus dan zal hij nog wel een stukje zakken. Quote:
Is wel 1 van de toekomstplannen om in de winter met een normale kap (matzwart, kleur van de auto of compleet roest zoals dat ding op snapriot ) te rijden en in de zomer met deze. ik heb alleen nog even ruimtegebrek dus dat komt tzt wel. Quote:
is door de vorige eigenaar gebeurd, geen idee dus. Heb dit stuur er nog niet af gehad. ik speel wel met het idee (weet niet of het past) om een ander origineel leren stuur in te bouwen (golf mk4/mk5 o.i.d.). Maar ook dat zal tzt wel komen. Heb nu ook nog een lederen handrem van een mk4 liggen die ik nog pas moet maken en inbouwen. Als voorproefje op het leder interieur laten we maar zeggen... nu eerst maar weer druk met de schmidtjes polijsten