|
||||
|
||||
Het is heel jammer dat het in Baarlo niet meer georganiseerd kan worden!!! ECHT K**#&*T. Was een TOP locatie. Elk jaar weer een echt spektakel.
Net wat hier al vaker gezegt is die auto was toen der tijd waan. Als ik hem nu zo zie, niks mis mee. Weet iemand wat voor auto hij nu rijd? |
|
||||
|
||||
Golfje 5 GTI
|
|||
|
|||
Quote:
Hij staat in stalling in dezelfde staat als hij was, dus niet zoals sommige zeggen zonder motor in een weiland etc.. De corrado heeft ondertussen een syncro aandrijflijn en is volgens mij klaar. |
|
|||
|
|||
Nou de staat v/d golf1 is niet geweldig meer, heb hem eind vorig jaar nog even bekeken.
En er zit trouwens ook geen motor, dashb, interi, velgen meer onder.
|
|||
|
|||
Quote:
Hmm, vaag. Kennis van me zei dat hij van JD persoonlijk had gehoord dat ie gestald stond. waarschijnlijk de carosserie dan alleen |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt alles wat bruikbaar is is eruit.
|
||||
|
||||
Oude tijden herleven..??
ff een quote van het autoweek forum.. Tijd en datum 20-02-2010 20:06 De JD golf 5 gti was natuurlijk een demo auto, werd aan verschillende autobladen meegegeven om te testen etc, jan en alleman reed erin. Ook zeer veel op het circuit gebruikt, ja dan heb je wel eens een schade op een velg/wielkast door het 'jumpen' op de ring in duitsland etc. Jeroen rijdt altijd op het randje, ook al is het geen echte race auto. [www.youtube.com] De RS4 van Jeroen kun je echt geen krasje op ontdekken hoor, dat is zijn dagelijkse auto. De Golf 1 van Jeroen is overigens weer uit de schuur gehaald en wordt op dit moment opgebouwd. Ook de golf 3 kitcar is bijna af (zelfde motor als de golf 5 gti). Ook is er sinds deze week een Golf 6 TDI DSG race uitvoering binnengekomen, daar zal dit jaar mee gereden worden in het tourwagen diesel kampioenschap Er wordt dus niet stilgezeten |
|
|||
|
|||
kijk goed nieuws voor de mk1 wat voor motor komt er in weer een 16vg60.wat wou die lopen en het geluidt
|
||||
|
||||
Quote:
Oh my god, daar sta ik nog en nog een paar maten, is inderdaad Bennie Hoogglans
|
|||
|
|||
good old days .....
|
|
||||
|
||||
Quote:
precies en vooral gezelligheid zonder afgunst en gewoon respect voor elkaars bolides iets wat tegenwoordig vaak ver te zoeken is.
|
||||
|
||||
Die Golf6 TDI stond laatst nog bij RH Customshop dat is wel een erg bruut ding.
|
||||
|
||||
Bruut... bruut... Mijn Diesel is pas bruut!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja waar blijft dat topic
|
|||
|
|||
Quote:
Ben benieuwd wat de kitkcar gaat doen en wat het resultaat zal zijn van de MK1. Die RS4 is niet meer zijn daily ride, die is verkocht aan een klant en JD heeft een identieke terug gekocht geloof ik. |
|
|||
|
|||
is er ook een topic van de mk3 kitcar
hij ziet er op die paar fotos goed uit zou graag meer fotos van willen zien |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Regio meeting van de GTI club Holland , was een leuke tijd , kwam ook altijd een hele groep uit Winschoten |
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker eens, dit was toen een DIKKE mk1, en nu nog Kijk en vergelijk eens in oude VW boekjes, best leuk om te zien. Was zeker een mooie tijd |
|
|||
|
|||
al iets bekend over de mk1 van jeroen.
|