|
||||
|
||||
Quote:
Da's wel allemaal lekker....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Damn ziet er mooi uit !
Hoe los jij de olie aanvoer en afvoer op? Of nog niet mee bezig? |
|
|||
|
|||
Bedankt ,
Maar ik denk dat ik het op de vw motorsport manier doe, althans de aanvoer. (Van het oliefilterhuis) En voor de retour probeer ik iets van een shovel (hydro) koppeling te gebruiken. (Op de carterpan te lassen) twee stuks trouwens, een voor de turbo, en de andere voor het carterventilatiepotje. Maar ben nog niet zover, eerst de brandstofgallerij nog even afmaken.
|
||||
|
||||
doe je dat allemaal zelf? Ode aan de eerste sleutel vrouw die een 16VT bouwt...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Een vrouw met ballen Letterlijk
|
||||
|
||||
@ Jurgen
Quote:
Ed...voordat je huwelijksverzoekjes gaat sturen...klik
|
||||
|
||||
ach, een Richard....wat verneukeratief
bedankt stijn, you saved my bips |
|
|||
|
|||
, maar als de motor volgend jaar klaar is, moet ik maar eens 5 euro doneren voor een naamsverandering
Jongens ook
16vt ombouw naar haldex, bijna klaar Last edited by gti-g60 girl : 11-02-2007 at 10:59. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ah dus, er komt zeg maar ook nog een soort van carterventilatie op de kleppendeksel ? |
|
|||
|
|||
@ Moroder
Nee op het kleppendeksel komt verder niks, een potje in het m-ruim waar de kr carterventilatie op aangesloten word. Met aan de onderkant weer een retour naar de carterpan.
|
|||
|
|||
Na wat uurtjes prutsen is de brandstofrail ook klaar, (moet alleen nog een knelkoppeling erbij kopen)... ik heb de bevestiging zo gemaakt dat er later verschillende lengtes injectoren in kunnen. (sleufverbinding)
Ik weet namelijk de lengte nog niet van de 500/600cc injectoren.
|
||||
|
||||
Erg netjes, zoiets zou ik ook wel willen. Wat zou dat kosten bij jou ?
Kun je dit dan ook passend maken voor mijn 16V met gasklephuizen ? Momenteel met de bijgeleverde injectierail:
|
||||
|
||||
Hoi Richard , mooi project .
Had van Klaas al het e.e.a gehoord |
|
|||
|
|||
@Vw leusden, dank je, maar jouw motor ziet er ook erg netjes uit
Het kost niet de hele wereld @K.S.G 2.0 16v,
|
||||
|
||||
Ja ach, was meer moeite om dat ding echt daadwerkelijk aan de praat te krijgen. Digifant 1 is echt kut, alleen volgas en stationair. Met dta loopt ie wel ff wat lekkerder
Denk dat wij eens even moeten praten iets moois van geborsteld rvs ofzo
|
||||
|
||||
Zeer netjes hoor!!
Supermooi spruitstuk,ben wel benieuwd hoe dat loopt... Snel weer foto,s posten!
|
|||
|
|||
Doet ie het al?
|
|||
|
|||
Bedankt karretje ,ben nu met het carterventilatiepotje bezig, dus pica komt volgende week als ie klaar is.
MelG60 Doet ie het al? ,...... Nee hijs afgebroken
16vt ombouw naar haldex, bijna klaar Last edited by gti-g60 girl : 19-02-2007 at 22:54. |
|
||||
|
||||
Misschien wel verstandig om een dubbele carterventilatie te maken, je zult niet de 1e zijn met flinke problemen met carterventilatie op een geblazen 16V.
Dus 1 aansluiting op onderblok en 1 op zijkant kleppendeksel. Let er wel op dat het een APK vereiste is dat je de ventilatie moet aansluiten op het inlaattraject. Zoiets als dit bijv:
|
|||
|
|||
Ja Jurgen daar had ik al wel rekening mee gehouden, heb op het potje een aansluiting over.
Deze tip kwam Klaas ook mee namelijk