![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit, Erwin!
|
|
||||
|
||||
![]() Nog wat pics:
Ook die gekke bult voor de bumperbevestiging is eraf.. Die bult is bedoelt voor T2 bussen waar de reparatieplaat eigenlijk voor is Ga me nu concentreren op de cabinevloer en de A-stijl aan de passagierskant. Daar zit nog een boel werk aan :frown: |
|
||||
|
||||
![]() Keep it up!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks! Ik heb de bult eruit geslepen, een nieuw stukje plaat in de juiste vorm geknipt en geklopt en dat er in gelast. |
|
||||
|
||||
![]() Na wat weekjes ziek, zwak en misselijk zijn heb ik eindelijk weer
wat aan de bus gedaan. Ik was al aan de instap rachtsvoor begonnen en die heb ik net effe afgemaakt. Als je geen slagschroevendraaier hebt...... ![]() ROT!!! Hoop stukkies plaat in dat hoekje... En weer netjes.. |
|
||||
|
||||
![]() Oh ja, ook het onderste stukje van het front bleek wat "dun".
Ook maar even opgelost. |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig man komt weer een beetje model in op deze manier....
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig Erwin !!
Was al weer een tijdje geleden idd ![]() Kom wel weer eens buurten !
|
||||
|
||||
![]() Ziet er weer netjes uit, man!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit!!
|
|
||||
|
||||
![]() Gat van 20 x 20cm in de laadvloer dichtgelast met donorstuk.
Met dank aan BKZ voor het stukkie plaat!!! ![]() Ik heb besloten de lassen hier niet vlak te slijpen. Het is een bijna 40 jaar oud bedrijfsvoertuig, dus dan mag je best wat reparatiewerk zien als je er onder ligt of een matje op tilt. |
|
|||
|
|||
![]() Wow dat lassen gaat echt goed man! Die stukjes plaat vormen etc. doe je ook zelf??? Nice job!
|
||||
|
||||
![]() goed werk keverpech!!! heel netjes allemaal!!!
heb je al een datum ongeveer wanneer je `m laat spuiten? succes nog verderrr
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook niet een klein beetje afwerken ?! Zou het toch gewoon zo mooi mogelijk maken, de rest ziet er ook top uit!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zou zeggen, matje laten liggen dan??? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En ook dan maar een bodemplaatje Kom kom dat kan je beter K.pech of is het nu B.pech Nou niet gelijk het koppie laten hangen hé |
|
||||
|
||||
![]() Hahaha.
Nee joh, die bus moet gewoon een keer de weg op! Ik geniet straks geen milimeter minder van m'n busje als er ergens onder de laadvloer een lasje te zien is! Valt wat mij betreft onder het kopje "gebruikssporen". Er komt een gestofferde multiplex plaat in als vloer dus die til je toch niet zo 123 op. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gaat dadelijk weer dat multiplex plaatje liggen kraken op dat lasje?????? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Rubberen dopjes d'r onder..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat een werk allemaal zeg. Had je net zo goed dat lasje ff weg kunnen slijpen?? |