|
||||
|
||||
Quote:
Liever een prachtige en nette 13-in-een-dozijn Golf dan een lullig versierde Golf waar er maar 1 van in heel het koude kikkerland rondrijdt, omdat de accessoires en details dusdanig nergens op slaan! Ik vind dit een hele mooie Golf 2! Keep up the good work! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Bedankt mensen.
|
|||
|
|||
Superrrr mooi golf geworden gerard. Mooier als die rest.
Kleur is echt superrrr Niet TE opvallend En wat betreft motor..................UBERRRRRRRRRR Beter als een simpel 4 cilindertje |
|
||||
|
||||
wat is die gaaf geworden! helaas nog steeds niet in het echt kunnen zien..
|
||||
|
||||
echt een super golf..kleur,velgen gewoon een perfecte combi
|
|
||||
|
||||
Dank u mensen.
Maar ben alweer bezig gelukkig geen grote dingen maar wel een paar dingen nog ff anders en veranderingen. Chroom accenten wat RVS enz. Niet omdat het moet maar uit verveling
|
||||
|
||||
Zo ff een kleine Update het dash zit zo goed als.
Heb alles erin dus zo orgineel mogelijk(metalen drager,dash,stuurpen Golf IV,kachelhuis Golf IV,teller,hendels op het stuur enz enz)
|
||||
|
||||
gerard dat ziet er weer netjes uit super
|
|
||||
|
||||
5 sterren gerard
|
||||
|
||||
Heel netjes gedaan Gerard, dit brengt je wagen naar een nog hoger niveau !!
|
||||
|
||||
Kerel,
Dat ziet er allemaal heel strak uit. Leuke klus zeker zo'n dash ??? Groeten, LRR
|
|||
|
|||
En wij maar wachtten op pics! Netjes kerel ik ben benieuwd om je wagen in het echt te zien in mei...
|
||||
|
||||
Wat een slijmballen hier
De bedrading hangt nog tot op de vloer en iedereen is al dik tevreden. Ben benieuwd naar het eindresultaat
|
||||
|
||||
*blaat*...
Netjes hoor Gerard, binnenkort maar es ff buurten. Wat voor stuur ga je trouwens monteren, ook met het oog op de MKIV stuurpen?
|
||||
|
||||
He Jurgen die bekabeling is niet veel alleen stuurhendels,kachelmotor,lichtschakelaar en alarmlicht het is gewoon de zekeringskast die daar ligt en die zit nu ook alweer achter het dash vast
Ja Arnaud stuur weet ik nog niet wil wel een orginele Golf IV erin zit ik aan te denken maar zit ook aan een gewoon klein sportstuur weer te denken ben ik nog niet over uit.
|
||||
|
||||
VET !!!
|
||||
|
||||
wow, oud was ook wel 'dik' echter niet echt mijn smaak, dat in tegenstelling tot het nieuwe uiterlijk van de golf, echt mooi! En de motor niet te vergeten!
|
||||
|
||||
Is een R32 stuur niet wat? Of Audi TT?
|
|
||||
|
||||
Ja zit ik ook allemaal aan te denken ik zie wel ff welek en wat ik ga doen.