|
||||
|
||||
Hee broeder mooie foto's gemaakt! Ziet er puik uit hoor!
hier nog een rollin' rabbit:
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L Last edited by JeeWee : 16-03-2007 at 20:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik bedoel meer het feit dat de auto's waar op onderhoud en slijtage delen bezuinigd wordt wat minder betrouwbaar zijn. Meestal durft men daar geen lange afstanden op te rijden.
|
||||
|
||||
met lagers is er vast wel verschil maar goede imitatie is niet van Orgineel te onderscheiden behalve in de prijs. Er zijn echt geen 100 fabrikanten die lagers maken. Maar 8 euro is wel heeeeel goedkoop.....ben wel nieuwsgierig welk merk erop staat
Ferry |
|
||||
|
||||
Erg gave Golf, die wielen staan 'm super... ook weer eens wat anders. Ze lijken wel wat op de wielen van de New Mini, trouwens.
Is die Golf geïmporteerd, of is het een extreme winkeldochter?
|
||||
|
||||
ik heb vandaag ook een rode golf 2 1.6 GTD diesel uit 1988 gekocht
die van jou ziet er erg netjes uit, zal nog ff duren voordat mijne er zo uit ziet...
|
||||
|
||||
Quote:
Even poetsen, verlagen en dikke wielen! Dan ben je toch al een heel eind? @ Jurgen: Ik zie niet in waarom iemand met goedkope wiellagers niet naar worthersee durft te rijden . Al zou ik naar de andere kant van de wereld moeten, gewoon gaan met die banaan! Overigens word er op deze auto ook niet bezuinigd, maar als ik voor de helft van de dealerprijs ook prima spul op m'n auto heb, dan hoef ik niet zo nodig zo'n vw-logootje op m'n onderdelen... @ Broeder: Toch nog 'n leuke foto! Alleen beetje jammer van de scherpte, volgens mij is je camera ouder aan 't worden
'86 Jetta 1.6 TD '85 Golf 1.6 GTD '82 Bus D '67 1600A Limousine Last edited by Mister Cool : 17-03-2007 at 01:13. |
|
|||
|
|||
liefer naar de dealer
Last edited by voklswien : 17-03-2007 at 08:20. |
|
|||
|
|||
Quote:
het is gewoon een teeeeering eind rijden ..en dat zeg ik met, mijn rond de 150.000 km per jaar reden dat ik nooit bij de see was is niet de ''slechte'' kwaliteit van de onderdeelen Quote:
je betaald ook voor het v.a.g stempeltje en het mooie doosje van volkswagen koop het zelfde lager maar eens bij een groothandel .. tja dan zit het in een vettig platic zakje en niet in een mooi doosje |
|
||||
|
||||
Quote:
Scherpte is ook vrij lastig bij een gangetje van 110/120 in een hobbelend iets
|
||||
|
||||
Quote:
Wie neemt er dan ook uit deze hoek foto's
|
||||
|
||||
Quote:
eindelijk een diesel werd wel tijd he. Ik heb nu ook een diesel en dat rijdt nog best |
|
||||
|
||||
goed bezag gosurts met je vage ini mini one velgen, nu maar hopen dat er geen losers zijn die je na gaan bouwen met zukke wielen
|
||||
|
||||
Quote:
nou, inderdaad na het schoonmaken zag het er allemaal al een stuk beter uit nu nog verlagen en dikke wielen
Last edited by ArjenE : 17-03-2007 at 20:32. |
|
||||
|
||||
Even uit 't stof trekken! Laatste tijd niet veel veranderd aan de golf, beetje onderhoud gedaan zoals olie filtertjes en dergelijke zaken. Verder alleen lekker gereden . Vandaag ff de motorruimte lekker aangepakt, was mooi weer buiten dus ik heb de stoute schoenen aangetrokken..
Zo begonnen: Na een tijdje: Eindresultaat: Met veel dank aan!: En: Als ik de moed weer heb knap ik 't verder op
|
||||
|
||||
Gister bij de wasbox (even motorcleaner gedaan voor het ruigste) heb ik ook nog wat leuke foto's gemaakt.
|
|||
|
|||
heb je de motor ontvet ?
moet je hem nu even in spuiten met siliconen spray ...anders is hij binnen 2 week rood van roest |
|
||||
|
||||
Zag hem gisteren staan met de kap open, dacht hij is de diesel aan het opvoeren
Maar dit ziet er ook goed uit
|
||||
|
||||
Quote:
Dat moet nog komen
|
||||
|
||||
Zou deze week auto poetsen, maar momenteel geen droge ruimte om dit te doen, dusja, wat doe je dan met zulk klote weer als vandaag... Juist, auto ff op de krik, en de wieltjes poetsen, dat kan gelukkig wel in 't hok. De wielen glimmen dus in ieder geval wel weer!
totaalplaatje:
|
||||
|
||||
Prachtgolf, deze week nog gespot in Drachten (woensdagochtend).