|
||||
|
||||
Ik ga m'n Rallye ook maar eens 12 cm verlagen en mat zwart rollen...
Keep up the good work!
|
||||
|
||||
rijden wel meer matte rallye's rond..
|
||||
|
||||
Dat is een flinke klap geweest
Heb je de Golf nog uit elkaar gehaald om te kijken of ie scheef is? Volgens mij is dat zo ook goed te zien Edit; zie net dat dit dus de PaaSHaaS was.. Die is nu dus naar de eeuwige jachtvelden
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Gijs : 04-07-2007 at 18:17. |
|
||||
|
||||
Jep, die rijd niet weer maar de nieuwe is (bijna) in de maak, en paas haas kan mooi als donor dienen
grt Bonne |
|
||||
|
||||
zo vanavond de motor er uit gehaald, en nu is me pas opgevallen hoe krom die is, hij spoord voor geen meter meer
morgen haal ik de andere golf, dus morgen nieuwe foto`s + nieuw topic |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd ! De golfjes komen weer in opmars in broeksterwald en omstreken !
|
||||
|
||||
Quote:
Okee ik kan het kite zeer zeker aan raden doe hetzelf ook, succes met de nieuwe golf. Mocht je nog vragen hebben over kites oid, voeg me maar toe dan. |
|
||||
|
||||
Even een vraag, als je dat ding rolt heh (wellicht toekomst) hoe doe je het dan met de binnenkant deuren enzo? En alle hoekjes, hoe hebben jullie dat destijds gedaan?
|
||||
|
||||
Quote:
Wij hebben de hoekjes en de binnenkant nog steeds rood Sikke had de golf helemaal uit elkaar liggen, dus die kon het makkelijker goed schilderen en rollen Als je de auto niet uitelkaar wilt slopen, zul je gewoon voorzichtig langs de rubbers en het plastick moeten schilderen en rollen. Groetjes Nienke |
|
||||
|
||||
ik kreeg vandaag een telefoontje van bonne, hij zij dat zijn golfje het leven ook niet meer zag zitten zonder z`n tweeling broertje.
de golf van bonne is dik afgekeurt voor de apk en bonne heeft dus besloten om hem te slopen, dus blijft er niks meer van die mooie bruine golfjes over maar hij heeft er iets heel erg vets voor terug gekocht, ik ga er morgen gelijk heen om hem te bewonderen maar bonne mag zelf vertellen wat het geworden is |
|
||||
|
||||
Helaas het is waar, het is me teveel werk om hem weer op de weg te krijgen en dat heb ik er gewoon niet voor over . De golf gaat gesloopt worden dus als er iemand nog wat moet hebben pm me dan maar ff, blok is al verkocht
Hier een link van onze nieuwe ride http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=34341 onze ride en Sikke zijn caddy wat ons betreft kan dit topic op slot Grt Bonne en Nienke Last edited by Nienke Bug : 28-08-2007 at 19:08. |
|
||||
|
||||
Heb bovenstaand bericht ff gewijzigd. De schroefset (intrax) is nog wel te koop.
pm ons als je belangstelling hebt Groetjes Nienke
Volg onze projecten op ons blog Last edited by Nienke Bug : 28-08-2007 at 19:42. |
|
||||
|
||||
De golf staat inmiddels al op de sloop
Bonne heeft woensdagavond het blok eruit gehaald, schroefset en velgen eronderweg, boxen eruit tellerunit en achterlichten verkocht aan mr. Cool. |