|
||||
|
||||
gewoon blank aflakken zoals hij er nu bij staat en de techniek in orde maken ;-)
|
||||
|
||||
Quote:
Hehehe... tsja zo mooi zijn, maar er moet echt nog wel iets meer aan gebeuren dan dat.
|
||||
|
||||
Erg heftig project zeg!
Weet je ook meer over de oorsprong van je wagen? hoe heeft hij er uit gezien, waar heeft hij gereden? Het lijkt me nog altijd stoer een origineel nederlandse bus uit verweggistan terug te halen... Jens
|
||||
|
||||
Quote:
Dus als 1 straler een bus verneukt dan zijn ze allemaal hetzelfde? Je hoort het verhaal altijd van 1 kant en het moet meestal voor weinig gebeuren en als je daar geen goede afspraken over maakt dan 'Kan' iedere straler een bus verneuken,als je voor een goed eindresultaat wilt gaan met een lange levensduur is er niks beter dan stralen en Epoxy als 1e onderlaag epoxy,daar mag je overheen plamuren nadat je het geschuurd hebt . Het was alleen maar een tip,ik kan niet in andermans broekzak kijken ,en ik weet ook niet wat de toekomst plannen zijn van deze bus,ik hoop niet Ratlook Succes,ik zal hem blijven volgen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij is dat de bedoeling ook nog! En als ik het zo zie is dat best te halen, of je moet nog erg dramatische dingen tegenkomen! Jammer dat de deelnemerslijst al vol is
|
||||
|
||||
Quote:
mooie tip @ niels, erg mooi bezig, super basis! |
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat ik mezelf ook maar eens laat stralen en in de epoxy zetten |
|
||||
|
||||
Ik heb het topic naar projecten verplaatst
|
|
||||
|
||||
Quote:
"Project" hoezo... Is goed Gert...
|
|||||||
|
|||||||
Quote:
Nee dat zeker niet... maar in dit stadium gaat ie iig nog niet naar de straler. Quote:
Dat ken ik ja, zo kan ik je nog wel een paar verhalen vertellen. Quote:
Daarom gaat het misschien ook nog wel gebeuren, eerst nog maar even een beetje krabben, slijpen en lassen... Quote:
Bedankt daarvoor! Dat is toch ook de bedoeling op zo'n forum. Quote:
Gelukkig niet... Quote:
Wat is er mis met ratlook... maar dat gaat ie niet worden nee, maar concourstaat iig ook niet. Het wordt gewoon een hele dikke bus waar ik heel veel plezier in en mee ga hebben en waar ik vol gas mee op de snelweg ga jakkeren, shows mee af zal gaan enz... Quote:
Thanx
|
||||
|
||||
Quote:
Met of zonder bus naar BC gaan we zo wie zo... met bus zou leuk zijn natuurlijk, maar ja nog genoeg te doen voor dat het zover is iig! Ben al genoeg dingen tegen gekomen... we zijn dan ook nog lang niet klaar en voor BC ga ik het project iig niet afraffelen! De deelnemerslijst is al vol ja, ik had me er toch niet op ingeschreven aangezien ik nog niet kan overzien of het wel haalbaar is... ondanks dat gaan we gewoon lekker verder!
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 08-12-2006 at 11:06. |
|
||||
|
||||
Resto: 09-12-2006
Ja, ja... afgelopen zaterdag weer lekker bezig geweest!
Martijn weer druk met het eruit slijpen van de vloer en ik weer lekker verder aan het schuren en krabben gegaan... ...toch nog even wat zaken met z'n tweeen besproken en doorgenomen en uiteindelijk besloten om de bus straks toch te laten stralen. Natuurlijk weer een paar foto's gemaakt van de vorderingen van afgelopen zaterdag (09-12-2006). Dus check www.AirMighty.com voor de kiekjes! Martijn weer lekker druk met het verwijderen van de vloer: En ik heb de neus nu helemaal kaal en ben begonnen met het verwijderen van de 'anti-steenslag' bende (dit zit zowel binnen als buiten op de bus), zodat hij straks makkelijker gestraald kan worden:
|
||||
|
||||
Dit is een ernstig hard bussie!! Alleen jammer dat je met de slijptol bijna de dakstijl hebt doorgeslepen bij de pinker.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is niet jammer joh... we moesten kijke wat en of er nog iets achter zat... dat stukkie plaatwerk wat daar zit is toch niet origineel. De behuizing voor de pinkers heb ik al liggen en moet daar straks netjes in worden geplaatst, dat zelfde gaat ook aan de andere kant gebeuren. Komt goed
|
||||
|
||||
goed bezig Niels!
moet dat komend jaar de weg nog op?
|
||||
|
||||
..."dat" zou mooi zijn!?!
|
||||
|
||||
Damn Niels!!!
Dit topicje had ik nog niet gezien... wat een briljante bus zeg.... Houdt het in de gaten... grtz..Vic
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx!
|
||||
|
||||
Resto: 06-01-2007
Afgelopen zaterdag de bus verhuist vanuit de schuur van Martijn naar Martijn zijn nieuwe Shop, "Aircooled.nl Vintage Volkswagens" in Deventer (NL).
Dat was al met al toch nog een behoorlijk klusje, dit aangezien de barndoor op een klein onderstelletje staat waarmee hij de trailer op moest... Dit alles is gelukking goed gegaan en we zijn heel-huids in Deventer aangekomen waar de bus nu lekker droog en warm staat te wachten tot we er weer mee aan de slag gaan! Hier een paar foto's van zaterdag 06-01-2007, de rest is te vinden op AirMighty.com: voorzichtig optakelen... heel, heel goed vast snoeren die bus! en op naar Deventer, the Aircooled.nl Shop! veilig aangekomen staat ze daar prima warm en droog...