|
||||
|
||||
Quote:
Is ze daar gelijk helemaal aan gewend, duidelijk afspraak maken: Eerste carter gaat op mijn kosten de rest is voor jouw Ontopic: Autotje is verder zeker mooi! Last edited by RubenD : 10-11-2006 at 01:08. |
|
||||
|
||||
Verlaging staat hem goed! en ach, dat dakje...als jij een donordakje regelt, zorg ik dat je voor 350 euro een nieuw dak op je einser hebt
mooi ding zo! |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe ga jij er voor zorgen en hoe wordt het afgeleverd? Anders heb ik werk voor je hoor Weet nog eentje staan met een rotte dakgoot... |
|
||||
|
||||
Quote:
www.rhcustomshop.nl Roelof heeft al aardig wat ervaring met het vervangen van dakjes van golfjes 1. Alleen blijft de dakgoot gewoon staan dan..... Hoe het word afgeleverd? Bekijk de golf van Henk_Pigo maar es |
|
|||
|
|||
Inderdaad ander dak erop, en je hebt een hele mooie kar.
|
|
||||
|
||||
doe mij van de 3 auto's die golf 1 maar!
da's de enige die voorlopig alleen maar meer waard wordt.. nee hoor Z4 is ook wel in orde.. maar die blauwe platen op die golf: laten zitten!! die zijn nou juist uniek, de originele lichtere blauwe platen met ingestanste leeuw krijg je nergens meer, alleen maar de donkerblauwe, en iets kortere.. vind ik juist perfect erop, echt tijdsgebonden.. tja dakje vind ik zelf ook jammer, is de reden dat ik mijn golf 1 verkocht heb toen, (had hem toch dicht moeten maken voor het spuiten, maar berouw komt na de zonde...) maar als de lak nog origineel is, liet ik hem toch liever zitten dan dat je de auto bij gaat spuiten.. maar de G60 was ook mooi, waar is die naar toe gegaan? |
|
||||
|
||||
of het gat groter maken en een ragtop erin?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kan heel goed hoor!! :
|
|||
|
|||
Sorry, even een andere login naam...ben namelijk bij mijn pa en ma thuis en ik wist de login code niet meer ! Maar goed...dit zijn de velgjes:
Het hart wordt in kleur van de auto, zeskant dop + randen worden gepolijst. Last edited by herman1 : 22-12-2006 at 16:53. |
|
||||
|
||||
ben dr druk mee bezig ....... wat een zooi .......de volgende set die zo is gooien ze maar op de sloop
|
|
|||
|
|||
Nu heb je me gekwets Peet....weet je wel wat ik voor die velgjes betaald heb . Maarja, nu dus ook geen makelaardijleer boekies meer voor jou...die gooi ik ook maar op de sloop
|
|
||||
|
||||
Dawm! ik zeg : afpersing
komt goed , zometeen weer in de spuitplamuur zetten |
|
|||
|
|||
Ghe ghe, ben echt benieuwd hoe die dingen er dadelijk uitzien man.
|
|
||||
|
||||
Quote:
En anders ik wel............
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
volgens mij rij je al op je nieuwe velgen ofnie
|
|||
|
|||
Zo, maar weer even wat posten hier...onder mijn nieuwe inlog naam (ben al die oude gegevens kwijt). Het is even geleden, heb het dan ook zeer druk gehad met mijn werk (nieuwe vestiging). En heb ook een nieuw huis gekocht in Den Bosch, waar ook veeel tijd in gaat zitten!
Maar goed, met het golfje gaat het iig goed op een enkele tegenslag na dan. Ik heb de Weitec set verkocht en een KW variant 2 set aangeschaft. Alleen een demper was niet goed....daar moet dus een nieuwe voor in de plaats komen (duuuuur !!) En ja het mooie klapdakje zite er ook nog in en blijft er ook in! Maaar, de wieltjes zitten er dus al geruime tijd onder zoals jullie vast wel zullen weten en het staat best cool vind ik! Hier een paar foto's: |
|
||||
|
||||
blijft `n mooi gebakje!
|
||||
|
||||
Wat een super gaaf ding zeg!!!
Mijn complumenten!!! ziet er echt super strak uit Groeten Arno |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|||
|
|||
Mooi hoor!! Super... Kan het zijn dat ik deze foto's een paar dagen geleden al ergens voorbij zag komen? Vwvortex ofzo?
|