|
||||
|
||||
Quote:
Heey Menace, bedankt voor het aanbod, zal het onthouden, misschien dat ik nog wel een beroep op je doe! komen er toch veel mensen van het forum uit stadskanaal hoe meer zielen hoe meer vreugd |
|
|||
|
|||
goed bezig.. toch wel lekker een schuurtje. met of zonder cv......
|
|
||||
|
||||
Quote:
absoluut, tis teminste droog, en geen last van de wind, zo nu en dan hetelucht kanonetje aan |
|
||||
|
||||
van de week de "oude" golf gesloopt,
Rene bedankt!! zo was er een golf, en zo heb je een cabrio en zo heb je je eigen autosloperij (nog liefhebbers voor een gaaf dakje? of ander plaatwerk?) vande week ook nog aan het lassen geweest, zoals onder andere: motorsteun "stoelsteuntjes" (nu zit er geen speling meer in bij het plaatsen van de corrado stoelen) wat naden en roestplekjes gaatje en we zijn nog lang niet klaar nog wel een paar avonden lassen |
|
||||
|
||||
ah dus daar reed Rene heen toen ik um tegenkwam vandeweek
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm dan wil ik wel eens een foto zien van mijn GTI met een aanhanger erachter Heb namelijk ook zo'n gat in m'n achterplaat zitten
|
||||
|
||||
even in het kort de stand van zaken
inmiddels al wat aan het lassen geweest, nog lang niet klaar, wat kost dat een tijd zeg, heb ik me wel wat op verkeken, begonnen met het pas maken van het corrado dash, hiervan vrijdag even een fototje denk ik nog niet klaar, maar dan hebben jullie weer een indruk van hoe het word, en hoor ik graag de positieve en negatieve reacties en tips! ben hiermee begonnen omdat hier ook beugeltjes voor gelast moeten worden, straks alles mooi strak in de lak, en geen laswerk achteraf, dat zou wel zonde zijn vind ik en ja voor de rest schiet het eingelijk niet echt op helaas maarja daarintegen wil ik het ook goed hebben en geen half werk |
|
||||
|
||||
wat vinden jullie hiervan?? deze velgen zullen er onder komen als de golf weer klaar is, wat overgens nog wel even duurt inmiddels zijn de velgen gezandstraalt vanwege decoating die erop zat, één velg al mooi vlak geschuurt en wil ze laten spuiten in één kleur, iets van lichtgrijs of blackchroom misschien, de sierstrippen van de golf wil ik tzt ook in die kleur laten spuiten, zodat het één mooi geheel wordt |
|
||||
|
||||
Dat past precies he
Ik zou van de velgen wel alleen het hart spuiten en de rand weer netjes (laten) polijsten, dat vind ik toch wel een stuk dikker staan
|
||||
|
||||
Quote:
naja precies zou ik niet willen zeggen, toch eingelijk iets te breed tov de stijlen, en die achterkant mooi bijwerken vergt nogal wat tijd, heb jij misschien nog wat tips of pic's? tsja alu velgen, dus toch maar helemaal spuiten, anders mag ik elke week poetsen |
|
|||
|
|||
ik zou ook niet je sierstrippen in kleur doen (je bedoelt toch die kleine zwarte lijstjes?) dat is juist mooi dat ze zwart zijn, gaat heel raar aandoen als die in de autokleur zijn!!! Lijkt het alsof je de hele zijkant hebt gecleaned!
Die wielen zullen er wel mooi onder staan! 165/50 erop? Wat voor uitlaat heb je trouwens onder je golf? Best stoer die OEM TDI look :P |
|
||||
|
||||
Quote:
sierstrippen in de kleur van de velgen ja idd die kleine zwarte lijstjes 185/40 15" komt eronder liefst nog slagje breder als het goed is is het een uitlaat van een golf 2 pas gemaakt, 1.6 td van golf 2 inclusief de uitlaat dus op maat, das mij wijs gemaakt teminste |
|
||||
|
||||
en...spierpijn Paul?
|
|||
|
|||
aha, dat zou kunnen idd!
185/40/15 bestaat dat dan? |
|