|
View Poll Results: Ben je er bij? | |||
Ja tuurlijk ben ik er bij! | 25 | 58.14% | |
Nee, niks te zoeken... | 4 | 9.30% | |
Ik wil wel, maar weet t nog niet... | 7 | 16.28% | |
Ik wil wel, maar ik kan niet | 6 | 13.95% | |
Ik heb een kever, maar ik kom wel :p | 2 | 4.65% | |
Multiple Choice Poll. Voters: 43. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom met dit weer de zomervelgen eraf?? vraag ik me dan af? Wel kloten voor je.. |
|
||||
|
||||
Stond in ons regionale dagblad dat de regenkans maar 5% is !!!!!
Dus dat gaat vast wel goedkomen. Tot zondag !!!! Groeten, LRR Ps: Ik ben met Erwin G60 in de Pigo !!!
|
||||
|
||||
Quote:
Hahah Toch nog een klein soort primeurtje zeg maar Of is dit niet de eerste meet voor de PIGO? |
|
||||
|
||||
golf van becky heeft ook een behoorlijke verandering ondergaan.dus eigelijk moet ze er gewoon naartoe gaan ermee.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja mien jong, jullie hebben de primeur van Erwin's Pigo !!!!
|
||||
|
||||
Vandaag een verse koppelingskabel erin gezet. Dus klaar voor de meeting
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Fred, is dat knakending van je nog niet klaar?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Na zondag heb je weer een jaar de tijd |
|
||||
|
||||
Quote:
Fred, my man! Ik weet toch dat jij er iets heel straks en speciaals van maakt!
|
||||
|
||||
aanwezig
|
|
||||
|
||||
Heren,
Ik heb alle ideeen al op een rij, en weet al precies hoe die gaat worden. En het is nu de bedoeling om deze winter de auto helemaal af te bouwen, inclusief interieur etc. Dus straks gaat de GTI weer in de schuur, de kachel weer aan en dan maar gespannen afwachten wat Fredje ervan gaat maken !!!! K'zou zeggen: Tot zondag !!!!!!!! Groeten, LRR Ps: Ik wil niet flauw doen, maar ik hoorde op de radio dat er kans is op hemelwater
|
|||
|
|||
Laat ze maar lullen Fred.
Neem er maar de tijd voor, beter dan half af gebakken werk. Ja, kans op een buitje, maar dan kom ik toch gewoon in de zoomzoom. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo is dat Luuk. Ik ben net niet zo perfectionistisch (mooi woord ) als jij, maar ik kan ook een mietje zijn hoor . We spreken elkaar zondag vast nog wel even !!! Groeten, LRR Ps: Buien gaan volgens mij alleen maar in het midden en zuiden van het land vallen volgens de laatste berichten !!!!!
|
||||
|
||||
Weerberichten vallen wel mee voor zover ik gezien heb.
Vandaag auto met commandant gepoetst en morgen goed in de was zetten. Heb de auto bijna compleet gestript van de buitenkant Ben nog nooit zo druk aan het poetsen geweest. Dat belooft wat mannen |
|
|||
|
|||
ik kom ook es even kijken laad de caddy 1 die ik es in 4 wkn in mekaar heb getrapt..in de primerlook heel kinky i
k ga de rest van jullie ook in irl zien tjooo
|
|||
|
|||
ik kom ook es even kijken laad de caddy 1 die ik es in 4 wkn in mekaar heb getrapt..in de primerlook heel kinky i
k ga de rest van jullie ook in irl zien tjooo
|
||||
|
||||
Quote:
Maak ons gek Lieuwe !!!!!!!!! Ik ga je GTI zeker even spotten. Misschien spreken we elkaar zondag wel even. Groeten, LRR
|
|||
|
|||
ben ook aanwezig in een golf1 cabrio, die ik leen van een kennis (de groene cabrio) Kameraad komt ook mee zondag in de blauwe cabrio
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Rianto !!!!!!!!
Tot morgen. @ Iedereen: LET OP: NOG 1 DAG Groeten, LRR