|
||||
|
||||
Quote:
oh....my......god......
|
||||
|
||||
Voor de grap eens erco ingetoetst bij marktplaats.nl. Je moest eens weten...
Deze vond ik nog het best vanwege de kroes controle (en daar zijn er ook meer van...) http://www.marktplaats.nl/index.php...rcedes&ID=62210 Gelijk ff voor de postduif dit topic opgezocht
The UnDutchaBles Last edited by Airtime : 12-05-2004 at 15:16. |
|
||||
|
||||
Kroes controle, kop steunen, erco hahahahahahahaha!!! :p :p
|
|
||||
|
||||
http://www.marktplaats.nl/markt/aut...3.htm?oudei=165
bedoelt tie nou dat tie zo rot of is het wat anders? (Ps: stiekem best een stoere bak!) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Snel-O-Meter al geprobeerd?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het heeft dan wel geen wielen, ik moest er hard om lachen..
marktplaats Eerst tekst lezen, dan de foto.. "Ze kent nog niet zo veel." Gezien de schrijfkunsten is de aanbiedster ook niet veel verder dan de lagere school gekomen... Arm beest.. |
|
||||
|
||||
:biggrin: :biggrin: :biggrin: ja ja kan nog niet zoveel......
|
||||
|
||||
agnieszka? Is dat een naam?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik denk dat het een lekkere russin is die hulp nodig heeft om de teugels vast te maken
|
|
||||
|
||||
Quote:
wel of geen wielen ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat doe jij in dat gedeelte met advertenties |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan de verkooptroep ff niet vinden, maar die 5 leden zijn toppie |
|
|||
|
|||
Kijk ff bij de andere advertenties van deze aanbieder
Niet dat dat er beter uitziet dan dat paard, maar goed .. Quote:
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
srakke achterklep, aluminium sportgaas
EN Lada Lila |
|
|||
|
|||
ik kwam net ook nog een advert. tegen:
ik heb niets veranderd, deze staat er echt zo op. kijk bij auto's --> bmw --> bij zoekoptie's (DR) invullen. kom je hem vanzelf tegen. Aangeboden: / / LET OP ECHTE CABRIO 325i BLAUW/PAARS METALIC / Prijs: vrp 10950 inruil mogelijk ook wel ruilen sl van af 89zieadv Beschrijving: Bmw 325i cabrio stuurd en rijdt als nieuw voorzien van airco speciaale numerplaten voor radar of flits palen zowel voor als achter daar mee bedoel ik als je onder en bepaalde hoek staat dat je het kenteken niet meer kan zien kort geleden beurt gehad elecriese ramen dak spiegels standkachel geen leder int maar wel mooie stoffen int dus zommers geen heete stoelen of plak stoelen radio cd wisselaar voor 12 cd,s merk pioneer en afstandbedining 2x abs airbag 5 bak handgeschakelt alarm klasse 3 met cetieficaat en afstandbedinig 2x plus orgine sleutels centraal deur vegrendeling 17" alm velgen tilt stuur check computer 6 cilinder mooie kleur samoa blauw metalic dikke lazer uitlaat dubbel met mooie zaar geluid windnet zeer makelijk en snel te plaatsen van binnen uit verstelbare lampen bouwjaar93 apk tot oktober 2004 inruil mogelijk kort om frisse auto van binnen en van buiten ook onder de kap zeer netjes geen schade bak of en opgelapte auto voor verdere info bellen zeker de moeite waard als u en echte zoekt is dit hem u kunt mij van 9:00 tot 22:00 bereiken op 0655832314 of u kunt natuurlijk ook mailen wie niet normaal kan bieden krijgt ook geen reactie terug verde krijgt iedereen reactie terug OOK WIL IK WEL SL RUILEN VAN AF 89 en dan wil ik ook wel bijbetalen als het en echte is mvg de lange Foto: Klik hier om de foto te bekijken Datum: 12-06-2004, 00:18 Gezien: 607 keer bekeken. dit is echt de topper geloof ik..... |
|
||||
|
||||
Kijk ff bij die knakker zijn andere advertenties LOL
Voorbeeld numero uno : 325 i deze auto is voorzien van airco radio cd wisselaar met afstandsbedining tilt stuur elektriese ramen en dak heeft klasse 3 alarm met cetieficaat 17" lichtmetalen velgen geen leer wel abs airbag windschot standkachel en is een beetje lila van kleur apk tot oktober 2004 WIL WEL EN SL VANAF 89 INRUILEN MET BIJBETALING VAN MIJN KANT bellen op 0655832314 inruil mogelijk Foto: Klik hier om de foto te bekijken Datum: 08-06-2004, 15:28 Gezien: 518 keer bekeken. Adverteerder De rest : Vader Heeft Meerder Maalen Eerste Prijzen Gewonnen In Binnen En Buiten Land Moeder Ook Vaak Prijzen Gewonnen Wij Hebben 8 Lieve Afstamelingetjes Van Diesel Van Mariabulls Ze Zijn Nu 2week Oud Ook Hebben Wij Nog En Volle Zus Van Deze Topper Voor De Verkoop Dus Fokker Die Toen 4000 Voor Diesel Bood Grijp De Telefoon En Bel Voor Deze Puppies Of Volle Zus De Hondjes Worden Ontwormd Gechipt En Ingeent Met De Echte Americaanse Stamboom Tel 0655832314 Mvg Maria Worden ingeënt met de amerikaanse stamboom .. ik zie nu een hond uitscheuren ... En nu is Maria ineens Marinus .. zou dat door die stamboom komen die rectaal wordt ingeënt ? Ze Zijn Er! Pups Van De Super Bully Reu Diesel Deze Reu Heeft Al Vele Prijzen Gewonnen In Binnen En Buitenland Prijzen Aantoon Baar Eerste Nest Van Deze Reu Uniek In Zijn Soort Deze Zal U Niet Vaak Tegen Komen Zowel Vader En Moeder Hebben Een Super Stamboom Er Zijn Er Maar 8 Stuks Dus Reserveer Snel Deze Unieke Kans Krijgt U Maar 1 Keer Zorg Dat U Daar Geen Spijt Van Krijgt Als U En Echte Bully Zoekt Zoek Dan Maar Niet Verder Alleen Voor De Echte Liefhebbers Alleen Telefoonies Reageren Mvg Maria Tel 06 42087881 Of 06 55832314 Marinus http://www.marktplaats.nl/show_user...Dve grendeling Last edited by Gert : 15-06-2004 at 10:18. |