|
||||
|
||||
meeting was top en erg druk mooie auto's gezien.
dit is een echte topauto super jetta. mooie rally en de enigste aanwezig top wagen mooie kleur mooie gti mooie c zonder kippengaas ed.
|
|||
|
|||
Ja jullie waren met een groep gekomen is beter en leuker. Doen wij ook volgend jaar.
|
|
||||
|
||||
en we zijn weer terug!
we vonden de meeting super! af en toe idd een erg stoer rijdende volkswagenrijder op het terrein en nóg stoerdere jongens met dikke geluidsinstallaties... maar dat mocht de pret niet drukken... ben weer wat onderdelen lichter en wat andere onderdelen zwaarder.... én stickers foto`s zet ik er morgen ff op... ga nu ff wat anders doen kusss
|
|||
|
|||
zeer geslaagde meeting,
jammer dat het alweer voorbij is hier mijn bijdrage van foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=GMGQDGMR zeker voor herhaling vatbaar
|
||||
|
||||
Quote:
Yep dat was ik , hij viel uit en wilde niet meer starten,volgende week weer sleutelen,verder geen problemen alleen jammer dat het net nu moest gebeuren |
|
||||
|
||||
och scheis....
ik heb wat gemist zo te zien! morgen weer n meet? hier op de oprit? weet ik tenmiste dat k dr bij ben optijd!
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by Luuk : 26-03-2006 at 22:59. |
|
|||
|
|||
Ik vond het een top meeting, redelijk weer mooie auto's alleen een beetje kleine parkeerplaats voor de grote opkomst. Maar al met al een leuke meeting en hoop dat er snel een 2e volksforum meeting zal zijn.
|
|
||||
|
||||
Jah, en van de auto waarmee hij gekomen is maakt hij natuurlijk geen foto
|
||||
|
||||
zo te zien en lezen was het mooi Ik heb weer wat gemist dus
|
||||
|
||||
Quote:
Past dat wel bij jou 200 volkswagens op de oprit? Denk het niet he.... Maar we willen het wel doen hoor, zeg het maar....
poohlo...wie anders! Last edited by Luuk : 26-03-2006 at 22:59. |
|
||||
|
||||
het was zeker een leuke meeting
lekker weer terug lekker met Mr keverpech zijn kever terug gereden zodat hij mooie fotoos kon schieten ook nog vreemde mensen gezien ik weet niet wat Tim staat te doen hier bij Jasper............
|
||||
|
||||
was een gezellige meeting, weer een hoop bekenden tegen gekomen! zeker voor herhaling vatbaar, maar dan s.v.p. op een wat groter terrein! hihi.
|
||||
|
||||
Quote:
sorry mensen.. heb gisterochtend nog matzwart gekocht... maar geen inspiratie gehad om de lipjes te spuiten...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Idd een geslaagde meeting . Veel opkomst van mooie auto's maar ook wel mensen die het zaten verpesten voor de rest (Harde muziek, ruig rijden enz...) Maar al met al een zeer geslaagde meeting . Volgend jaar weer!
|
|
||||
|
||||
Was echt een super meeting zeg. Jammer dat de kever het begaf Emiel, maar wel een super ding. Ben alleen vergeten de stickers bij je op te halen.
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 02-11-2015 at 09:54. |
|
|||
|
|||
die motorrijders vond ik trouwens ook wel irritant!! die reden pas echt lomp!
en tommy: moeten je lampen niet iets rechter en hoger komen te zitten? |
|
||||
|
||||
Quote:
die van jou stond toch open nog ff bij staan kwijlen.. Quote:
hij moet de lipjes nog spuiten
|
||||
|
||||
Zeer geslaagde meeting, lekker druk en gezellig. Weertje was ook prima.
Volgende keer een grotere parkeerplaats? Maar dan aub zonder de mensen die hun muziek (nou ja, muziek) vol open zetten of lekker "stoer" rijden...
|
|||
|
|||
Dat komt volgend jaar wel. Ik fotografeer alleen verlaagde voertuigen daarom de mk2 van mijn zus ook niet mee genomen.
|