|
||||
|
||||
Quote:
Lekkere rommel bij je leon Ik kom morgen ook ff kijken met mijn Spijltje, eerst nog ff de ruitenwissermotor fixen en 1 ruitenwisser aansluiten (eentje zal toch wel genoeg zijn ) |
|
||||
|
||||
Quote:
hahaha, dat zegt iedereen Maar wel een georganiseerde rommel ! Ik weet precies waar alles ligt, en als ik eenmaal bezig ben heb ik ook alles tegelijk nodig Ik hoop dat onze ruitenwissers het doen, bus heeft een jaartje achterstallig onderhoud.....dus ik kom "ratstyle" Niet meer gewassen sinds spa !
|
||||
|
||||
Quote:
Ach joh, wassen?? was dat?? |
|
||||
|
||||
Met de kever Luuk! Heb em hier ook voor staan, gewassen en wel!!
|
||||
|
||||
Vandaag de jet nog ff gepolijst . En mister gerkenstein was net ook al ff langs met de kevert idd! De jet voor nog lichtelijk verlaagd zodat -ie niet in de kont hangt . Helemaal klaar voor morgen
|
||||
|
||||
Gereserveerd bij Ribhouse Texas voor een vw-speed diner... meer voorbereiding was er niet nodig.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
ik begin nu aan de voorbereidingen...gheghe in de morgenzon danwel
tot een brakke morgen morgen! |
|
||||
|
||||
mijn voorbereiding heb ik net achter de rug.....net personeelsfeest gehad, normaal drink ik nie zoveel, maar ja, met collega's onder mekaar......
U kan mij herkennen aan de kleine oogjes en de onmundige kegel uit m'n strot Bis morgen meisjes........................ whoehahaha brul brul
|
||||
|
||||
zo ben nu op de zaak...
samen met VWROPIE effe onze wagens aan het wassen... de ATSsen erin gelegd voor Bert... en ja ik met me stomme kop hahahah... heb ik me telefoon een uur terug gezet hahahah het is dat er iemand zo slim was me wakker te maken...\ maar ben nog ruim op tijd tot straks...