|
||||
|
||||
HEERLIJK GEWOON!
|
|||
|
|||
zo weer een paar nieuwe dingetjes
heb medelijden met de honda rijder, sticker plakken val nog niet mee allemaal bellen en dubbelgevouwen randjes, gaat er waarschijnlijk weer af en dan profi laten doen ben nu bezig om de kuipstoelen om de orginele sledes te maken, zit nog al wat werk in. ik hou jullie op de hoogte
|
||||
|
||||
Supercombi!!
Zou voor de échte oldskool-trim de helemaal zwarte achterlichten kiezen, uiteraard de niet-helderen. Kosten gebruikt vaak ook geen drol. |
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal goed! Mooie combi's en goed laag! |
|
||||
|
||||
Normaal heb ik helemaal niks met golf 2's maar dit is wel héél
leuk gedaan! Zeker met die witte velgen! Top! |
|
|||
|
|||
dank je voor reacties, morgen misschien weer een update
|
|||
|
|||
bijna klaar
Vandaag een dagje vrij vanwege het warme weer.
volgende dingen gedaan vandaag: -carterpakking vervangen -waterpomp vervangen -v-snaar vervangen -bougies-kabels-rotor-verdeelkap vervangen -stabolisatorstang gemonteerd -nieuwe oliefilter + olie en koelvloeistof -verder hele voorkant weer in elkaar geschroeft. -andere velgen gemonteerd moest de veren omhoog schroeven anders zaten de banden klem in wielkasten, dat heb je met 7j et25 alleen achter had hij nog wel een klein stukje kunnen zakken. komt zaterdag wel volgende week voor de keuring en dan op naar de meetings
|
||||
|
||||
ziet er echt super uit...alleen met die 13 inch velgjes stond iets stoerder...
maar verder |
|
||||
|
||||
Prach-tig! Ook die bra past er heel goed bij! Na de keuring mooi de blauwe plaatjes er weer op of niet?
Wanneer komen de Azev's eronder? |
|
||||
|
||||
die witte velgen waren toch beter.
zie mijn project GOLF mk2 GTI 16V '89 daily PASSAT 1.8 20V '03 www.gticlub-holland.nl Last edited by recaro : 03-09-2006 at 20:42. |
|
||||
|
||||
Oane! Super gedaan man!!
Maaruh, gauw die andere velgjes er weer onder man!! |
|
||||
|
||||
Vet man!! Weer wat ATSjes opgedaan? Vond eerlijk gezegt die 13"ers ook net iets strakker staan, oogt de auto lager en opvallender. Maar die andere gaan vast ook strak staan. Ben benieuwd wanneer ze eronder komen, wil dan het totaal plaatje eens in het echt bekijken
|
||||
|
||||
Ik ga mee met de rest .. de witte er weer onder
Voor de rest echt supermooi ding |
|
|||
|
|||
ja dank je, ben er ook niet tevreden over met de ats, maar zoals ik al zei het is voor tijdelijk. azev's volgende week dr om met dunlop 175-60-15.
maar wie heeft er nog een cl lipje voor me?
|
||||
|
||||
Cl lipje heb ik met de verkoop van de Jetta weggeven, shit . Vraag Lobbes eens, die heeft ook altijd wel iets liggen
|
||||
|
||||
Ik heb er ook nog wel 1, zal even kijken in het hok. Als ik hem vind mag je hem gratis hebben.
EDIT: heb hem gevonden dus zeg het maar. Last edited by Arnaud : 22-07-2006 at 10:31. |
|
||||
|
||||
Heb ook wel 1. Maar die moet eigenlijk onder mun eigen als ie nog lager gaat
|
|
||||
|
||||
Heel erg goed geworden, maar wel gauw weer die witte velgjes eronder!!!
(die ATS en/of AZEF doen je wagen echt tekort)
|
||||
|
||||
mooie auto! echt leuk gestaan.. toen ik las wat je van plan was dacht ik dat het wel mooi zou worden maar het is echt mega geworden! complimenten hoor!
|
||||
|
||||
Quote:
lul man