|
||||
|
||||
mooi werk mannen, ziet er erg goed uit!
|
||||
|
||||
Update voor vanavond! Alles van de digifiz werkt!
Ook de teller doet het goed ,evenals alle controlelampjes ! Was wel even uitzoeken ,maar met de goede schema's erbij en een stukje electronische kennis is het wel te doen ! Nu kan het dashboard er weer in (wel het "zachte" GTI dashboard),en kunnen de kabels mooi ingebouwd worden . Voor de planning van t weekend en volgende week staan o.a vervangen van de distributieriem en montage aandrijfassen ,en de montage van de stuurbekrachtigingspomp e.d. We'll keep you posted! groeten Wytze |
|
||||
|
||||
Quote:
goed bezig mannen ... en super dat het digifiz werkt !! maar had je de distributieriem niet beter kunnen vervangen toen ie nog niet in de auto hing ??
|
||||
|
||||
Kreas jongens! Ben zéér benieuwd hoe het gaat worden, Bernd heeft iig grootse plannen. Wanneer denken jullie hem af te hebben? Wel vóór Jettatreffen 2007 niet?
|
||||
|
||||
Hij is nooit af haha
|
|
||||
|
||||
Is ook zo
|
|||
|
|||
echt super netjes, ben zeer benieuwd!
|
||||
|
||||
Trouwens bedankt voor alle goede reacties mensen! Dat geeft zeker een stukje motivatie voor dit project, net als het lentezonnetje wat steeds langer blijft schijnen, zodat we 's avonds ook lekker buiten kunnen klussen!
Maar goed... inmiddels begint het interieur ook weer wat vorm te krijgen, hier alvast een fotootje van de achterbank, met de nieuwe bijpassende deurpanelen: En qua in-car-elektries is alles nu volledig functioneel: Maar zoals jullie zullen begrijpen is het nog lang niet zover dat de Jetta het asfalt weer op mag... Dus tot die tijd cruizen we rustig door in de stoomboot: (Ja, gub was even creatief met de camera, onderweg naar mr. Jettaracing) Na de paasdagen krijgen jullie weer even een uitgebreidere updeet; tot die tijd moeten we hier maar even de inspiratie uit halen: http://video.google.com/videoplay?d...kswagen&pl=true |
|
||||
|
||||
Er zit nu echt schot in de zaak!!! Dikke vette klasse!
|
||||
|
||||
vet filmje
en je auto schiet al mooi op ...suc 6 verder |
|
||||
|
||||
met een 1800 red die raket het nog net hoor....
|
|||
|
|||
Even een techn. vraag maar hier plaatsen . Aangezien ik hier toch zeker het juiste antwoord ga krijgen:
Als je een jetta ombouwd naar 16v, wat voor benzinetank gebruikken jullie dan? Die van een golf 2 16v, of de standaard tank met een losse benzinepomp voor onder de auto alleen?? Verder een zeer mooi project dit, dit heeft mij de omslag gegeven om een jetta aanteschaffen ( staat nu voor de deur). Hier wil ik met de tijd ook een 16v in gaan bouwen. |
|
||||
|
||||
Er moeten wel 2 pompen op, 1 in de tank, en 1 onder de auto.
|
|||
|
|||
Quote:
` DAt snap ik , die in de tank is een hulp pomp en onder de auto de hoofdpomp. Maar past die hulppomp in het gat van de originele jetta tank? Daar waar de vlotter nu zit. Want de 16v pomp is met vlotter in 1 meen ik. |
|
||||
|
||||
Ja, maar een 8v pomp heeft ook pomp en vlotter in 1, tenminste van een injectie blok. Als je een 8v injectie hebt kun je sowieso een 16v pomp plaatsen, past precies. Maar of het bij een carb ook zo is weet ik niet.
|
|||
|
|||
Quote:
Die van mij is een carb. motor, zal van de week eens de achterbank optillen en passen. Bedankt voor de info zover. |
|
||||
|
||||
Dit ziet er allemaal zeer goed uit. Mooi werk mannen.
|
||||
|
||||
Quote:
VETTTT!!!!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Inderdaad echt super die digifiz! Ben ook benieuwd wat het interieur gaat worden... maar ff flink doorzetten!
|
||||
|
||||
Keep it up Bernd! Geil spul man!