|
||||
|
||||
7 sec naar de 100? niet slecht
|
|
||||
|
||||
Laten we het maar houden op 7,8 moet ik wel erg mijn best doen.
|
|
||||
|
||||
Goed/hard geluid idd Maar die bocht kon wel iets sportiever he, tis een 16v
|
||||
|
||||
Haha, zat erop te wachten, tis een dubbele bocht eigenlijk. Kort stukje recht, dat is best beroerd. Van de andere kant kan het harder. Kun je het beter zien. Maar zal binnenkort een nieuwe maken als mijn broertje en ik tijd hebben.
Maargoed eerst een nieuwe band. |
|
||||
|
||||
Zo de kofferbakverlichting zit er nu ook in, deze had ik van Nas gekocht.
|
|
||||
|
||||
Altijd handig
|
|
||||
|
||||
Hij had er ingezeten, maar het kabelboompje had ik niet meer, op deze manier kun je in het donker ook zien of er wat in zit.
Vriend van mij heeft een Alfa-Romeo 33 en die heeft ook wel kofferbak verlichting, maar dan moet de motor draaien en de verlichting aan (lekker praktish dus NOT, hij zal dit vast wel lezen...) |
|
|||
|
|||
Ziet er allemaal uper strak uit!
Veel succes er nog mee! _________________ VW haaksbergen |
|
|||
|
|||
Lekker bezig
Die stekkers die je onder je expansievat heb zitten is de andere voor je knippers in het spadbord en die bij je ruitensproeier is denk ik van de buitentemp sensor |
|
||||
|
||||
11 december update
Zo gisteren heb ik dan mijn Fahrerseite Nebelscheinwerfer in ontvangst mogen nemen. Een goede kennis van mij woont in Duitsland, tis ook een Duitser tenslotte , en hij was voor en concert in Nederland (had mijn pa georganiseerd, een groot feest maar dat terzijde).
Koste gelukkig niet al te veel maar is ook niet veel waard dat lampje. Rubbertje zat er helemaal niet goed in, kan tussen de 2 delen doorkijken waar het rubbertje hoort. Dus helemaal schoon van binnen is die niet. Ik ga of alleen het glas overzetten of het voorste gedeelte op de andere lamp. Dat moet ik nog even zien. Vorige week heb ik mijn motorruimte schoongemaakt met professionele tapijt reiniger en een hogedrukspuit van een vriend van me. Tis mooi schoon geworden Zo was het: Dus binnenkort moet ik maar eens de roestige deeltjes aanpakken, jaja, die ventilatorkap moet al heel lang. Hummz, ik zie dat ik even een nette foto overdag moet gaan schieten Ook had ik een tijdje terug de voorkeurstang overgekocht van Hibbem, dat is een onderdeel wat wel slijtage gevoelig is, maar ook erg duur. Deze was nog nagelnieuw voor een mooi bedrag. Dus dat is mooi meegenomen Net gesollicteerd dus even afwachten. Dan kan ik nog wat andere dingen die ik graag wil hebben aanschaffen. Maar voor montage heb ik nog genoeg liggen en ook nog altijd ideeën genoeg! Last edited by RubenD : 16-01-2007 at 21:55. |
|
||||
|
||||
sooow Ruben dat ziet er een stuk beter uit zeg , moet ik dan ook maar eens gaan doen
als je het vuil wegspuit komt daar meestal wel wat roest tevoorschijn maarja wat maakt zo'n kapje ook uit he het is nu wel mooi schoon
|
||||
|
||||
Je kunt d'r bijna van eten, zo schoon.
|
||||
|
||||
En een mooie nieuwe accu zie ik!
|
|
||||
|
||||
Die was doodgegaan vlak voordat ik de wagen kocht dus mijn neef had aan het einde nog mooi wat kosten aan de wagen...
Maar die werkt nog steeds prima. Als er een keer een pc ingebouwd word dan moet ik denk ik maar een andere. |
|
||||
|
||||
Update 17 december 2006
Zo vandaag en gister weer bezig geweest! Gisteren wezen martelen met het afdichtingsrubbertje. Die moet er zo in dat hij netjes afdicht. Had tie alleen niet zo veel zin in
Uiteindelijk voor elkaar gekregen Toen de bumper eraf en de lamp monteren. Ook dat ging zonder problemen. Voor dat de bumper erop ging beide lampen nog even getest. Dat gaf wat problemen. Het hele mistlamp systeem werkt opeens niet meer. Pitje achter doet het ook niet. Dus de lampjes maar even getest op de verstraler aansluitingen (die kleinere lampjes hebben namelijk dezelfde aansluiting) De bijrijders kant deed het niet. Zat een pinnetje los. Ook dat is weer gemaakt. Zekering van de mistlichten is ook niet stuk. Schakelaar had ik getest, had er nog 3 van liggen. Deden het allemaal niet. Zit er een relais bij? Iemand een idee!? Naja zo ziet dat er dan uit: En tot slot. Deze week had ik mijn originele grill geruild met Cabrio-Addict. Hier ga ik ook nog een klein ideetje op toepassen. Kijken of dat een beetje netjes word! |
|
||||
|
||||
ziet er weer netjes uit Ruben. alleen ziet het er op de foto uit of je rechtermistlicht donkerder is als je linker.
id met de grill zal zeker leuk uit komen te zien als ik denk wat jij wilt gaan doen. ik zat hier zelf ook al aan te denken
|
||||
|
||||
Dat komt door de lichtval. Rechts het huis en links wel genoeg licht. En het was al bijna donker. Ik heb een hele lange sluitertijd gebruikt waardoor je de auto toch nog goed kunt zien!
|
|
||||
|
||||
Zo, vrijdag en vandaag bezig geweest met de auto. Ik had al tijden een slotloze klink aan de passagierskant gemonteerd. Deze werkte alleen niet goed. Ik heb het heveltje overgezet van de klink met slot. Nu werkt hij prima. Alleen het anti-inbraakplaatje zit in de weg. Die moet ik dus aanpassen.
De onderste is de klink met het nieuwe heveltje en boven zien je de slotloze klink met het heveltje dat gebruikt word voor de achterdeur. Een tijdje terug had ik mijn originele GTI grill geruild tegen nog een embleemloze gril. Deze heb ik aangepast: Rolletje rode tape, goed ontvetten en plakken maar. Ben niet helemaal tevreden over de bochten dus dat moet nog een keertje. Dit is dan het eindresultaat. Morgen zal ik nog even wat betere foto's schieten. Auto is ook weet netjes gewassen. En leeg gehaald voor de laswerken. Derde kerstdag breng ik de auto weg. Ik heb ook Luxe kentekenplaten besteld. Daar heb ik een mooi ideetje voor. Last edited by RubenD : 16-01-2007 at 22:12. |
|
||||
|
||||
Das idd wel mooi, orginele look (de rode bies) met embleemloze grill! Heel mooi!
|
|
||||
|
||||
dat is idd wat ik ook al in gedachten had , alleen zou ik het niet met tape gedaan hebben. spuitbus zou een betere uitkomst bieden qua strakheid denk ik. maar ik heb het nog niet geprobeerd. over paar weekjes probeer ik het eens. heb je nog een duidelijkere foto van auto + grill ?
verder