|
||||
|
||||
Vertel je niet te veel Cor
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik word steeds vroeger wakker Ophouwe! |
|
||||
|
||||
Het moge duidelijk zijn dat de weergoden rekening met ons houden!
|
|
||||
|
||||
@ iedereen: Dag 2 zit er op. Het onkruid ( tussen de beton-platen )is een halve meter korter. Al het materiaal is gearriveerd en een gedeelte van het terrein is opgebouwd.
Ik kan jullie vertellen: dit is echt vette shit!!! Morgen gaan we echt knallen en gaan we de grote torens opbouwen. Ah man, wat heb ik er zin in!!!!
|
||||
|
||||
Cor...............ssssssst
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Volgens mij word het niks die meeting als ik het zo lees.
|
||||
|
||||
Heb zojuist de audio weer klaar in de witte ,dus die is er klaar voor!
Nu de rode morgen nog........ zitten in ieder geval weer een paar leuke nieuwigheidjes in beide auto's! Maar dat zien jullie zondag wel! |
|
||||
|
||||
O ja en zo het nu staat heb ik ook nog voor elkaar gekregen dat er een paar erg leuke ,super strakke (pvw style ) auto's meegaan,waaronder een zeer mooie corrado,en een rallye!
Deze auto's zijn nadat ze klaar waren nog niet op een meeting vertoond!!! O ,ik krijg er steeds meer zin in! |
|
||||
|
||||
Ik heb de mijne er ook helemaal klaar voor, let the fun begin! het weer is nu (hier in friesland) al helemaal super! kan niet wachten tot morgen!
|
||||
|
||||
wij hebben vandaag ook de auto's vast klaar gemaakt...
1 stond nog bij G-Force die hebben we opgehaald... daarna effe langs de zaak gegaan bij mij en beide auto gewassen en klaar gemaakt... beide effe voorzien van enkele nieuwe goodies dus weer fris en fruitig naar de M.I.V.W. meeting net nog even een paar foto's gemaakt...
T1 panel 1964 Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981 Last edited by vwjopie : 17-06-2006 at 19:57. |
|
||||
|
||||
nog een paar uurtjes jongens en meiden...
|
||||
|
||||
Ben d'r bij morgen. Heb d'r zin an!
|
|
||||
|
||||
Jazeker ,wij hebben er ook erg veel zin in!!!!
De hele middag aan de slag geweest! De rode jetta heeft m'n zwager vanmiddag al opgehaald,die staat al klaar voor morgen ! Vanavond hebben we de jetta van berend even een goede polijstbeurt gegeven! Hier t eindresultaat.............. Zonet de Witte de laatste dingen even klaargemaakt ,dus alles is er klaar voor ,nog even een laatste glaasje cola ,en dan op bed ! Tot Morgen !!!!! |
|
||||
|
||||
ben er ook klaar voor,
de auto gepoetst,de wiellagers vervangen,en de schroefset eronder en om kwart over 11 besloot ik hem nof maar 2,5cm te verlagen. als morgen alles goed gaat s'avonds nog maar iets lager en maandag uit laten lijnen. ga me bedje opzoeken, zie jullie morgen allemaal wel. |
|
||||
|
||||
zo eindelijk van een feest terug, nu effe lekker slapen, en morgen vroeg weer op! (effies poetsen) nog maar enkele uurtjes..
|
|
||||
|
||||
Jongens, heel veel plezier op de meet!
Hoop op een grote opkomst, maar dat moet wel lukken met dit weer Ik ga zelf ff de grens over voor een VW-Treffen, maar ben uiteraard heel benieuwd wat jullie treffen gaat doen Vorig jaar wast iig een mooie meeting. |
|
||||
|
||||
isser miss iemand die vanuit limburg naar de meet gaat en een heel klein pakketje voor black devil mee kan nemen dat ik thuis heb liggen?
|
||||
|
||||
ben net terug vanuit koudekerk en heb er weer 400 km op zitten! maar dat waren ze zeker waard! wat veel geile bakken daar, echt super! ook een onwijs compliment aan de organisatie. er ontbrak niks, zelfs aan mooie weer was gedacht, chapeau!
|
||||
|
||||
idd..heb je witte bolide nog gespot maar zonder eigenaar helaas...
die engelse en duitsers en belgen hadden uber mooie auto`s bij!! en de vlaamse friet smaakte goed! Last edited by Pedaalemmer : 18-06-2006 at 16:35. |