![]() |
|
||||
|
||||
![]() Plan is simpel, een grill zonder embleem en een grill met ( orgineel ).
Zo ziet het eruit zonder embleem ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja ik snap
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Watdacht je van een "dichte neus"?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een verkoude auto.. Apart
![]()
|
||||
|
||||
![]() prooost!
dichte neus, verkouden auto heheheh @ dhr v Son : Keertje pben om af te spreken? zit dagelijks op de maasvlakte, misschien handig om keertje af te spreken daar?
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen probleem, zal binnenkort even een avondje plannen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
je hebt gelijk gril zonder embleem is idd erg vet je achterlichten zaten er de zelfde avond er al in gr rick
|
||||
|
||||
![]() Ja ik vind het ook wel DIK en als ik wat anders wil gebruik ik wel een ander front
Ben benieuwd naar het totaal plaatje van de Jetta, zitten de knippers er ook al in ?
|
|||
|
|||
![]() ja ook die zaten er gelijk in,alleen zaten de oude vast gekit
![]() maarja rood blijft een gave kleur als de auto ook leuk is
|
||||
|
||||
![]() In de laaste drie maanden nog even wat '90er jaren Passat goodies verzameld
![]() Een orginele Kamei dakbox voor op de 35i, kan zo op de bestaande dakrails worden bevestigd. ![]() ![]() Ideaal voor de trip naar Zuid-Frankrijk volgend jaar ![]() Net een uurtje geleden op Ebay een setje Treser achterlichten gewonnen ![]() Woord Treser iets versleten door de jaren heen in nieuwstaat zijn ze niet betalen ![]() En volgende maand donkere Hella DE dubbele koplampen van Arnaud, ideaal voor een setje Xenon ![]() ![]() Dat was het voor dit jaar, volgend jaar weer verder ![]()
|
||||
|
||||
![]() Way to go, het boxje mooi even in LY3D zeker?
![]() En inderdaad: vanaf volgende maand mijn koplampen op die van RATFINK. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk het wel alleen dan wel de rand matzwart anders krijg je zo'n grijs kenteken idee ![]() Pascal had een ideetje met geruit maar ik denk dat ik maar voor " gewoon " ga. Maarja je weet ik wissel nog wel eens van ideeen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mhhhm niet luisteren he` Het is inderdaad iets meer moeite maar zal zeker speciaal zijn ![]() Anders gewoon lekker mat zwart (tijdelijk).
|
|||
|
|||
![]() mooie plannen hoor! vind die passat's en jouwe echt super!
|