|
||||
|
||||
Schroefset is niet snel genoeg leverbaar. Auto moet voor Oostenrijk wel klaar zijn. Dus dan maar een gewone verlaginsset besteld van 80/80.
|
||||
|
||||
Vandaag wielen proberen te passen, maar de banden waren te dik. hahahaha. effe andere banden fixen
|
||||
|
||||
yep ging niet helemaal lekker he marko.
We hadden eigenlijk ff een fotootje moeten nemen toen mijn lemmerz velg eronder stond. Dat stond wel ruig namelijk!
|
||||
|
||||
Proberen we de volgende keer 2 wielen eronder te leggen en een foto te nemen. Mocht je de wielen willen verkopen en ik heb de polo nog weet je bij wie je eerst mag aankloppen.
|
||||
|
||||
Vandaag de deurpanelen zwart gemaakt. Ziet er meteen een stuk beter uit. Zal vanavond eens wat foto's plaatsen.
|
||||
|
||||
De fotookes
NL plaatje En de nieuwe deurpanelen
|
||||
|
||||
Nog even wat pics plaatsen hier. Heb andere nummerplaten voor op de auto. En ik heb nog wat andere delen vervangen die ik van een sloop polootje heb afgehaald.
Nog even een mp3 speler ergens in mijn dashbord ingebouwd. Nu nog een retro exemplaar vinden voor in de middenconsole En een leuke deken erbij
|
||||
|
||||
ik heb nog een hele mooie blaupunkt liggen....laat maar horen
(ook te ruilen tegen een mooi stickerpakket )
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 06-05-2006 at 18:19. |
|
||||
|
||||
Past die gewoon in een din ruimte? Heb je de knoppen er ook nog bij? En wat is de prijs?
|
||||
|
||||
ziet er goed uit kerel.....
ik heb trouwens ook nog 2 radio`s liggen....
|
||||
|
||||
hey marko! ik heb ook nog wel een paar radiokes liggen... kweenie of ze het nog doen maar we kunnen dinsdag wel ff kijken.
|
||||
|
||||
Hey Thieu, radio's hoeven het niet eens te doen. We kijken anders idd wel ff dinsdag.
@Rene: Ik laat nog wel ff wat weten, want jouw radiookes ziijn ook wel gaaf.
|
|||
|
|||
die blaupunkt die wij thuis hebben liggen lijkt wel veel op die van rene maar die wij hebben liggen is net ietsje nieuwe. maar moet je idd morgen maar ff kijken dan.
groeten jasper (broertje van mathieu) |
|
||||
|
||||
Okee Jasper, zullen we vanavond eens kijken.
Inmiddels heb ik die blauwe deken van de achterbank afgehaald, was toch niet echt iets wat erbij pastte. Ook de radio zal niet meer op de hoedenplank te vinden zijn. De hawai slinger, keycord ed zijn ook verwijderd, was toch iets te druk in de auto en past niet bij het project.
|
||||
|
||||
t begint er steeds beter uit te zien
keep up the good work maar is het nou niet helemaal een beetje uit de hand gelopen lowbudget project want ik zie al schroefset mp3 enz. staan
|
||||
|
||||
Hahahaha, je zou het idd wel gaan denken ja. En stiekem is het niet echt lowbudget meer. Schroefset is niet door gegaan, ik wacht nu op een setje schokbrekers en 80/60 veren. En de mp3 speler had ik nog liggen dus dat zijn de kosten niet. Maar als ik alles optel is het idd niet echt lowbudget meer.
|
||||
|
||||
dat probleem ken ik ook
bij mij was het de bedoeling om hem maar ff tijdelijk te hebben en dan ff dit erop en dan ook maar ff een uitlaat dan ook maar andere velgen en dan moeten er natuurlijk ook nieuwe bandjes op o hij ziet er niet uit zo dan maar ff verlagen o remmen versleten hup nieuwe der op en ga zo maar door ik zit er ondertussen ook al aan te denken om hem over te spuiten er zit inmiddels al veel meer op dan dat voor de auto betaald heb
GOLF MK1 5drs '77 GOLF MK1 5drs '83 GOLF MK2 gti turbo '90 audi 80 b3 '91 Last edited by darkproject : 13-05-2006 at 19:53. |
|
||||
|
||||
Quote:
Yeps, zou er een vereniging zijn voor mensen zo als ons. Hahahaha
|
||||
|
||||
Polo staat bijna klaar om zaterdag naar der See te vertrekken. Heb er al zin in en de auto ook.
|
||||
|
||||
Na lange tijd weer eens even een kleine update.
Heb vanavond mijn achterste veerpotern vervangen door exemplaren met in gekorte zuigers en veren -60mm. Van de andere veranderingen heb ik nog geen foto's, vergeten Oeps foto's iets te groot. Zal er volgende keer eens op letten