![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou ik ben echt helemaal los gegaan op het KWF:
Heb een gaskabel, koppelingskabel en origineel VW kachelslang gekocht voor me T2B. ![]() Owja, en we hebben een beschilderde Kever meegenomen naar Schoonhoven. Vriend van me heeft em gewonnen ![]() Hij is wel een beetje rot hier en daar (de kever) ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hee VWrijder, feliciteer je vriend dan maar. Na de loting was het ineens verdacht rustig. hehehe.
Schijnheilig als ik ben, had ik ook een lot in mijn hand en stiekem hopen dat ik zou winnen. helaas.... Maar het was wel super. |
|
||||
|
||||
![]() Hier nog drie cool T2's die ik spotte op KWF. Zijn deze bussen ook van Volksforum-leden? ik wil graag weten wat voor lak hierop is gebruikt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() die 3 zijn allemaal gerold
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is deze niet van kieft en klok? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope, bus is volgens mij van Harold, heeft vroeger een matblauwe 11-raams spijl gehad
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is toch wel dezelfde bus? of zit ik er nou zover naast? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is idd dezelfde bus die je postte ![]()
|
||||
|
||||
![]() gelukkig toch nog iets goed!
![]() maar vind het een mooie bus mooi kleurtje! |
|
|||
|
|||
![]() yep komt van kieft en klok
en is van barry
|
||||
|
||||
![]() Fok... de mijne moet omlaaaaaag.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
eindelijk heb je het ligt gezien ![]()
|
|||
|
|||
![]() hahahahaha ja plat op de pens met die handel
|
|||
|
|||
![]() ok mensen die mooie groene t2a staat te koop op marktplaats
damn wat een vette bak
|
||||
|
||||
![]() Dat ding is zeker vet... maar wat een prijs... gooi die prijzen maar lekker omhoog dan is die van mij straks ook nog wat waard
![]() |
|
|||
|
|||
![]() wat een prijs??????
hoeveel uren zitten er in en al die opties dat gedram altijd over die prijzen vertel mij maar waar je ze voor minder kan krijgen . in zoon goede staat
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vraag het Maurice, die schijnt het te weten. Overigens geen aanval op de prijs van die bus. Kan me weinig boeien, ik ben niet op zoek naar een bus. |
|
||||
|
||||
![]() Ik weet niet waar je ze goedkoper kan vinden. Ik vind het gewoon een bult geld, klaar... ik vind die oranje T2a/b van K&K ook supercool... weet je wat pas duur is? een set dropped spindles voor een T2b. Zo genoeg duur gezegd, ik vind hem ubercool, als ik het geld had...
|