|
||||
|
||||
gaaf man
hij ziet er goed uit enjoy it
|
||||
|
||||
Ziet er (zoals altijd) weer top uit kerel!
Ik hoorde dat je die fuchsen verkocht had. Wat komt er nu onder dan? |
|
||||
|
||||
wat nu erop te zetten...?? zit te denken aan setje flat 4 sprintstars vind ik wel leuk, of wilde jij je brm's voor een leuk prijsje weg doen ..
trouwens nog bedankt voor die link van die koplamproosters, had ze al eens eerder gezien maar had ze toen nog niet nodig, nu zijn ze onderweg voor de ovaal...
|
||||
|
||||
of nog mooier een setje torkers, maar die kosten weer het dubbele...en het is toch maar een pekelbak he
ben er nog niet uit, we zien wel...setje porsche cosmics nog beter...nog iemand op het forum die er vanaf wil ???
|
||||
|
||||
Quote:
Ik doe ze inderdaad voor een leuk prijsje weg, alleen is er al iemand je voorgeweest. Mocht dat niet doorgaan, wat ik niet verwacht, dan hoor je het wel ff. Is dit niks voor je? Maar dan niet in 5x112, maar in 5x205. Zo dus: Last edited by Oskar : 23-01-2006 at 16:03. |
|
||||
|
||||
of van die enkei's en dan de rand polijsten en het hard v/d velg mat houden
|
||||
|
||||
vind deze torkers erg mooi maar nog ff boven budget
|
||||
|
||||
Yep, Torkers zijn gaaf!
|
||||
|
||||
Weer eens wat anders!
|
||||
|
||||
Er zijn zelfs 2 sets echte in nederland. Alleen zo jammer dat er maar alleen over opgeschept wordt en niet mee gereden wordt.
|
|
||||
|
||||
en die willen ze weer niet voor een leuke prijs verkopen natuurlijk zodat er wel mee gereden kan worden...jammer hoor
|
||||
|
||||
Zow, had dit topic gemist... Wat een gave wagen!!! Super aankoop
Zit in dubio, aan de ene kant ben ik het met Kai eens, dit ovaaltje is te mooi als daily in de winter Maar aan de andere kant, als hij goed in de bescherming zit en je wast de pekel en andere troep er regelmatig af, dan moet het toch kunnen... Vind het namelijk verder wel gaaf, dagelijks in een ovaal met pijlpinkers rijden Auto's zijn idd. bedoeld om in te rijden Grtz, Bram. |
|
||||
|
||||
Zo zo Hans, je bent al aardig op de goede weg!
Je gaat hard man, erg stoere bak! Keep it up. Tot de volgende ACN iig, ben benieuwd naar de Ovaal irl!
|
||||
|
||||
thnx allemaal, er zijn nog wat meer goodies onderweg, dus ik blijf bezig, als tie tenminste niet verkocht word..is een erg geintresseerde dus je weet maar nooit , dan mag tie weer binnen gaan slapen bij een orgineel liefhebber, gaat al mijn harde werk in de vooras weer verloren
|
||||
|
||||
Een goed onderhoud, is een lang behoud!!!
Dus moet toch wel lukken als daily Puik apparaat Hanz
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe erg ik je die auto ook gun zou mijn originaliteitshart en m'n liefde voor de oude VW'tjes dat niet zo heel erg vinden (slaat de twijfel toch weer de andere kant op ) Grtz, Bram. |
|
||||
|
||||
ieder zijn ding bram, maar ik denk dat de volgende orginele breede vooras er daarna ook wel weer aan gaat geloven, en dan natuurlijk ovaal met ragtop ofzo...en de looks en de zon op je bol...nog beter, maar we zien wel wat er gebeurt er zijn altijd dromers zat die een auto willen kopen en misschien heb ik er ook weer zo een
|
||||
|
||||
Quote:
Waar blijft die razorback.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Gelukkig mag iedereen doen wat hij zelf goed vindt En een ragtop kan ik je wel aanbevelen hoor, heerlijk Grtz, Bram. |
|
||||
|
||||
Quote:
ook geen slecht idee