|
||||
|
||||
Ik wil 70-80mm omlaag, voor en achter.
BK ga ik zo ff mailen
|
||||
|
||||
Deze gasten hebben ook -70 sets.. zelfde prijs 349,-
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll...7756163&sspagen en warempel, formel-k is weer terug naar 299 met hun -70 set: http://cgi.ebay.de/Sportfahrwerk-VW...VQQcmdZViewItem Lees mijn ervaringen: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=34556
|
||||
|
||||
Dan moeten we er dus achter zien te komen wat het kwaliteitsverschil is tussen de 2.
|
||||
|
||||
Split is ook aan het uitzoeken of hij setjes kan krijgen bij de leverancier. Het is nog even wachten op antwoord uit Duitsland.
Anders lijkt die GTS set niet verkeerd! Leuk prijsje opzich
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Kijk anders bij deze lui http://www.ds-tuning.com/ die leveren H&R met koni
Is net over de grens, volgens googlemaps 154 km vanuit garijp Ik wil niet van die GTS rommel, lijkt me in principe niks, waarom weet ik niet maar het liefst ging ik voor H&R met koni's...
|
||||
|
||||
JW, niet iedereen heeft bakken met geld Wanneer die GTS en Formel K echt rommel is, kan je inderdaad beter even doorsparen.
|
||||
|
||||
Zo een rommel is GTS niet ...
Rijdt er alweer 1,5 jaar op.. Maar wat Benji zegt.. Moet wel beetje leuk blijven.. Met de tijd komt er bij mij ook wel betere kit onder.. Maar heb ook koophuis en moet mn garage gaan bouwen etc etc..Kan niet alles tegelijk willen he.. grtz..Vic
|
||||
|
||||
Mijn duitse klant heeft voor mij toch een setje formel-K -70mm af kunnen halen voor 299... rara
Logisch dat een set van 800 betere kwaliteit is dan 299, als ik meer dan 40.000km/jaar zou gaan rijden met die bus ok... maar anders zijn die cheaposetjes goed genoeg
|
||||
|
||||
Hallo allemaal!! Ik ben nieuw hier op het forum. Sinds vorige week in het bezit van een luchtgekoelde T3 uit 81, met dubbelle schuifdeuren, 9 zitplaatsen en een 1600 ct boxertje erin. uiteraard moet de bus omlaag!!! Momenteel ben ik nog druk op zoek naar velgen. Porschevelgen lijken me mooi, maar ook de lorinser turbine velgen van mercedes wekken mijn interesse (alleen werkt mijn portemonnee daar nu even niet aan mee Ik vind het alleen jammer dat ze die alleen in groet inches hebben. Zelf vind ik een kleinere wielen mooier omdat de look dan lager en breder is. Is er al iemand bij die zijn bus nu ook verlaagd heeft en foto's kan laten zien?
Grtz Jethro |
|
||||
|
||||
Quote:
En? Even een oude PM van Erdem opgedoken: Quote:
Ben alleen bang dat dit nog lang niet laag genoeg gaat als ik hoor hoeveel Marscki z'n T2 heeft moeten verlagen.
I love airride. Last edited by Sander : 22-09-2007 at 23:38. |
|
||||
|
||||
T2 en T3 zijn heel anders, dat is niet te vergelijken, San
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, maar een T3 kan best wat hebben hoor! @ Sander: 15" is onder een T3 wel wat klein m.i.
|
||||
|
||||
Ik las dat je je veren ook door verwarming omlaag kan krijgen. Zo kun je je 70/50 setje ook nog omlaag krijgen. De t3 plaatjes van internet hebben vaak een zwaarder blok achterin liggen, dus liggen ze dan sowieso al lager vanachter.
Van de week voor velgen kijken en dan mag die van mij ook omlaag!!!!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik was even benieuwd aangezien veel van de "klassieke velgen"' 15 inch zijn. Aangezien die van mij er helemaal stock uitziet ben ik bang dat grote moderne velgen een beetje té zijn. Dus hoopte met verlagen en 15 inch weg te komen. Op de T2 van Marcski stond het prima maar goed, dat is geen T3.
|
||||
|
||||
Ik ben nog steeds een beetje aan het rondkijken naar een set die lager gaat dan 70/50 voor de liefhebbers, al vind ik dat al flink laag gaan.
DMV warmebehandeling/persen is het inderdaad mogelijk om ervoor te zorgen dat de veren ff korter worden zodat je nog lager kan.
|
||||
|
||||
ik heb eens met een kerel gemaild die had de bus naar zijn zeggen 120mm verlaagt door een 80mm veer te pakken en die met warmtebehandeling nog 4cm ingekort had.
En als ik me niet vergis kon je vroeger... zo'n 10 jaar geleden van H&R ook een 100 of 120 set 'krijgen'. Waarschijnlijk is die uit de handel gegaan ivm te weinig animo kan ik me wel voorstellen, want het is wel erg laag voor een bus!
|
||||
|
||||
Ja inderdaad. H&R sets zijn ook wel stervensduur.
|
||||
|
||||
Quote:
Wanneer ga je een setje offeren
|
||||
|
||||
En ook ik ben nu op zoek naar een verlagingssetje
|