|
|||
|
|||
Ik heb onlangs een setje velgen gekocht en vroeg mij af of deze ook afgedraaid kunnen worden (ook het vlak in het midden)?
Grtz! |
|
||||
|
||||
ja hoor
|
||||
|
||||
Mijn buurman heeft z'n RH AMG repro's even gepolijst afgelopen week, die dingen zijn echt super geworden! Nogmaals grote dank aan bertil. De harten moeten nog gespoten worden dan zijn ze weer helemaal nieuw. Die steffans zijn ook super met gepolijste randen btw!
|
||||
|
||||
heeft iemand ook foto's tijdens het afdraaien?
ben ik wel benieuwd naar
|
|||
|
|||
Quote:
Sorry voor de off topic, maar aangezien ik zelf ook met een set velgen zit om te laten restaureren zit ik met een vraag. Wordt het polijst werk altijd eerst gedaan of dient eerst het poederlak werk te gebeuren en achteraf het afdraaien/polijsten? Alvast ebdankt! Grtz |
|
||||
|
||||
Iemand uit Friesland die deze week of volgende week naar Bertil gaat en voor mij een paar wielen mee kan nemen?
|
||||
|
||||
Afgelopen zaterdag ben ik even naar Bertil geweest. Hij heeft een set velgen voor me opgeknapt (randen afgedraaid) en een G60 vliegwiel voor me afgedraaid:
Velgen: Bertil, heel erg bedankt voor je hulp. Ik ben er erg blij mee! |
|
||||
|
||||
Niemand??
|
||||
|
||||
ik wel..
|
||||
|
||||
Wanneer (zodat ik het ook met Bertil kan afspreken) en wat zijn de kosten ?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
gooi maar eens af en dan neem ik ze wel eens mee
|
||||
|
||||
Is goed Richard Pb je adres maar ff zal ik ff kijken of ik tijd kan maken
|
||||
|
||||
ziet er allemaal netjes uit!
welke omgeving word dit gedaan
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
` Enschede.......
|
||||
|
||||
Quote:
Als je ze wilt laten poedercoaten zou ik dat vooraf doen, anders zit je straks met straalschade aan je vers afgedraaide randen.
|
||||
|
||||
Quote:
Thnxx...
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
8 loch
Quote:
over 2 weken ga ik ze draaien ,volgende week vakantie ik hoop dat je nog even geduld hebt mvg bertil
|
||||
|
||||
Quote:
geen probleem ,maak ik je weer als nieuw