|
||||
|
||||
Vandaag 17"gragar velgen gepast.
Is dit groot genoeg of niet. Het staat wel super die 17'. Last edited by ruud's fridolin : 05-12-2006 at 22:16. |
|
||||
|
||||
super! begint al aardig vorm te krijgen! hou het tempo erin eej ben heel benieuwd naar het eindresultaat!
|
||||
|
||||
Dat ziet er inderdaad al heel erg dik uit!
Wat "inspiratie" van een paar crazy americans
Proud Member of Dub05 Last edited by RenéDub : 13-11-2005 at 00:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja dit zijn 17' gragars het zijn stalen velgen heb ze mogen lenen van een kennis om even te meten ik wil zelf dit soort wiellen hebben maar dan van aluminium en in 20' natuurlijk (torq trust2) |
|
||||
|
||||
echt super!
echte hot rod velgen, verschrikkelijk dik!!!
|
||||
|
||||
Keep going!!!
Ziet er erg vet uit, komt hij nog lager te liggen als op de foto?
|
||||
|
||||
supermooi project, zeker als ie straks met dikke wielen, en in gulfkleuren staat,
moet zeggen dat de verhouding auto-wielen erg mooi is zo... niks mis mee zo, staat erg groot!! |
|
||||
|
||||
zo te zien is het veel plaatwerk dat je moet vervangen...zijn hier nog reparatiedelen voor te krijgen of moet je echt alles zelf maken en buigen?
|
|
||||
|
||||
nog steeds goed bezig.
ziet er goed uit allemaal.
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hier zijn geen plaatdelen meer voor te krijgen. Als er iets voor te krijgen is dan is het heel duur. Ik heb voor een voorfrond geboden tot 750,00 euro maar helaas ging het voor nog meer geld weg. Ik maak dus gewoon alles zelf. Zoals ik al heb laten zien kun je veel als je maar echt wild. Het eenige wat ik speciaal heb gekocht is een electrice bol machine, en een engels wiel heb ik geleend van een zwager. Tot nu is alles nog gelukt Het eenige wat tegen zit is de versnellings bak en pasplaat. Last edited by ruud's fridolin : 05-12-2006 at 22:19. |
|
||||
|
||||
Heb wel een erg mooie pasplaat gevonden.
Ik mocht hem wel passen maar was helaas niet te koop Last edited by 20vttyp1 : 14-11-2005 at 21:48. |
|
||||
|
||||
als je hem voor 25 jaar W'see af wil hebben...WOW!!! Dan heb je nog best wat werk te doen!
Wat een supergaaf project!! RESPECT!!!!
|
||||
|
||||
misschien is een geklauwde bak wel wat voor....????
|
||||
|
||||
Quote:
Daar is toch ook nog een hele opleiding voor nodig voor je daar mee kan werken , kortom, respect dat je daarmee kan werken en dat het er zo mooi uit ziet!
|
||||
|
||||
Normaal ben ik niet zo van het verlagen en verbouwen, omdat ik de wagen meestal al mooi vind, maar hiervoor maak ik een diepe buiging!
Respect! and keep up the good work! Greetz Ron
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je ron. Ik denk dat mijn smaak niet echt verschilt met een anderen. Ik heb alleen gekozen voor iets extremere wielen, omdat ik altijd iets aparts wil maken. Verder word het uiterlijk nagenoeg orgineel . Dat vind ook iedereen het mooiste. De motor vind niet iedereeen en goed idee. Maar het is voor mij gewoon het hart waar het om draait, en het kost nagenoeg niets in verglijking met een opgevoerde boxer motor. Zolang er maar geen koelsleuven in het voorfrond gemaakt hoeven te worden. want ook dan vind ik het niet mooi meer. Last edited by ruud's fridolin : 08-10-2006 at 20:54. |
|
||||
|
||||
Quote:
deze kunnen het volgens mij wel Belder 22, 4704 RK Roosendaal E-mail: info@rotoko.nl maar das misschien een beetje ver vanuit tilburg. maar zo zijn er nog wel stukken meer te vinden toch ps is niet als reclame bedoeld! maar als voorbeeld, ken het toevallig omdat er een neef van mij gewerkt heeft
|
||||
|
||||
We hebben vandaag maar even een pasplaat nagemaakt. Dat viel echter niet mee. We zijn begonnen met de decopeerzaag maar, Het materiaal is daar te dik voor. Toen hebben we het helemaal uitgeboord en daarna met een slijptol vlak gemaakt ook de t3 5 bak is vandaag passend gemaakt in de bodemplaat. Daar moest wel de binneste torsiestaaf houder voor wijken, maar die heb ik toch niet nodig, omdat ik met een coil-over schokdemper ga rijden. Ik heb de bak wel verder naar voren moeten leggen, want de 20v turbo motor is eigelijk iets te lang. Last edited by ruud's fridolin : 08-10-2006 at 20:56. |
|
||||
|
||||
pfff dat ziet er taai en dik uit....dat zal ongetwijfeld een geduldig en hels karwei zijn geweest!
|
|
||||
|
||||
Ziet er echt netjes uit, en dat zonder profi machine!!!