|
||||
|
||||
Die staat er al weer een tijdje te koop.
Is een barndoor zonder barndoor! |
|
||||
|
||||
Die staat er al weer een tijdje te koop.
Is een barndoor zonder barndoor! |
|
||||
|
||||
hier nog een t2 ambulance te koop.
http://www.autobedrijf-reinders.nl/...ails.asp?id=412 |
|
||||
|
||||
Quote:
Vind ik niet, vind een t2 ook nog steeds erg cool!! Mijn droom was alleen een t1 en gelukkig heb ik die kunnen realiseren! |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb er zaterdag (rosmalen) 1 zien liggen bij Paco... Omdat ik wist dat je er 1 wilde heb ik de prijs even gevraagd: 90 eu ... niet echt weinig helaas...
|
||||
|
||||
90!??!?!?! Ik hoorde 120!! Das jammer, voor 90 had ik hem nog wel mee willen nemen!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die stond dus in Rosmalen van het weekend. |
|
||||
|
||||
klopt, heb ik ook zien staan, wel een heel mooi ding trouwens! vooral dat rode kruis lamp....
|
|
||||
|
||||
aha,sja wordt nog zoeken bien.naar een leuke lamp en latexpakje :biggrin:
Last edited by michelvr6 : 18-09-2005 at 20:22. |
|
||||
|
||||
nee nee.. dinsdag ben ik jarig en heb gezegd dat ik een pakje aantrek als ik dinsdag van de postbode een pakje krijg... :p Ga zelf niks aanschaffen.. Gert regelde de donaties? :p :p :p
|
|
||||
|
||||
kom op bien,dat moet je act worden voor op meetings..
een chauffeur regelen en jij achterin en dan aankomen met sirene en jij uitstappen en act uitvoeren |
|
||||
|
||||
whhahaha die ziet het al voor zich! Eerst de bus maar eens afmaken, kijken we dan wel verder..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wordt aan gewerkt No Worries |
|
||||
|
||||
Quote:
Jep, das die lamp waar ik je over belde Bientjuh ! was een hele nette voor weinig geld... Paco komt gelukkig op elke meeting, misschien heeft ie m de volgende keer ook bij zich !
|
||||
|
||||
Kwam op mijn PC nog wat plaatjes tegen (uit de tijd dat de Spijl nog bij ons stond...) v/e jong type ambulance Spijl en hoe het er origineel allemaal uit ziet.
Leuk voor je verzameling Splitbien!
|
||||
|
||||
Hey Rene dat is lachen!!!! Dank je!! Zal ze in mijn documten opslaan dan kan ik later eens terug kijken hoe het origineel nou zat! Dank je!!
|
|
||||
|
||||
en gewoon geen link van volksforum op haar weblog neer poten he
|
|
||||
|
||||
Die er wel in staan als link zijn nu eenmaal belangrijker : daar chat ze de hele dag
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor mij was ie 90
|
||||
|
||||
Foto update!! Vandaag weer ff bij Otto geweest... (nee neckerman en wehkamp hebben er niks mee te maken ) Gelijk nieuwe shoot gehouden bij daglicht.
Interieur, lekker schapenvelletje... :p Mijn stuur; Schakelaars; Raamsponning, 1 grote zooi, wordt weer netjes en strak; Vloertje is al eens behandeld en is nog goed genoeg voor het RDW; Mijn vette audio installatie; Kijkje naar binnen met het rol gordijn dicht; Een gaatje; Totaal plaatje; Gebladerde lak op de schuifdeur; Voorbeeld van slecht plamuur werk en eraf gevallen plamuur; Dit is pas slecht lassen en niet afwerken, wordt eruit geslepen en vernieuwd; Roest plakaat en mijn kicken uitlaat, hij is al voorzien van een spaghetti ; Motorje (1500) ; Gaatje in de motor ruimte; Achterkantje; Jailbars en popout; Bijrijders bankje; Zicht vanuit de laadruimte met gordijn dicht; en open; Rittenteller?? ; Gaatje in de laadvloer; Extra onderdelen, bedankt rene! Was me niet eens opgevallen! :o ; De onderkant, viel me eigenlijk nog enigzins mee; Deze balk is helemaal rot, wordt zeker weten in zijn geheel vervangen; Voorkantje; Wiel; Trotse eigenaresse ; Last edited by SplitBien : 19-09-2005 at 22:54. |