|
||||
|
||||
super dik project
|
|
|||
|
|||
gewoon ziek dit project.
ik snap niet dat iemand een Bentley om wilt bouwen, maar dit kan ik wel waarderen. leuke auto voor Top Gear: Oh my God!!!
|
||||
|
||||
Wat een pracht van een eigenaar
|
|
|||
|
|||
Diep respect voor jouw kennis en doorzettingsvermogen.
|
|
|||
|
|||
Ik maak een diepe buiging! Vakwerk! Ook voor jou andere projecten/opdrachten.
|
|
|||
|
|||
Held!
|
|||
|
|||
Waar ik van onder de indruk ben is de combinatie van know how wat betreft electra en mechanica.. allemachtig vent! Zeer onder de indruk. Snap de ombouw niet volledig van de klant uit..
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie positieve reacties
Om mee te beginnen wil ik even laten weten dat ik niet alles alleen doe en alleen kan Vooral met de elektronica heb ik hulp van iemand die ik al heel lang ken en samen met mij steeds verder gegroeid is in zijn kunnen en kennis Mijn werk is vooral het mechanische gedeelte, plaatwerk/Lassen, verbeteren en aanpassen van constructie zoals de wielophanging, de projecten uitdenken en begeleiden etc. en het draaiend houden van het bedrijfje natuurlijk. Ook voor het mechanische werk heb ik er tegenwoordig iemand voor bij lopen die mij help in zijn vrije tijd. Ook deze man ken ik nu al meer dan 10jaar en weet goed wat ik aan hem heb, en wat hij ook al zeker bewezen heeft Ik heb genoeg werk om een paar man in vaste dienst te nemen, want lang niet alles word op een forum of FB geplaatst natuurlijk. Dit zou op papier waarschijnlijk een verbetering zijn, maar ik wil geen commercieel bedrijf worden waarbij alles alleen nog maar om het geld verdienen gaat en het concept waarmee ik ooit begonnen ben uit elkaar zou vallen wat ik echt niet wil. Ik zie al deze complimenten dan ook naar allen die mij helpen en deze passie met mij willen delen, want dit is voor ons meer dan alleen even wat werk klaar maken Dit is een idd een vreemde keuze, maar het is voornamelijk tot stand gekomen doordat deze man veel werkzaam is in Rusland en de benzinepompen daar dun gezaaid zijn. Diesel is daar makkelijker te verkrijgen schijnt, en hij heeft nu een veel grotere actieradius en een lager verbruik waardoor deze man dit als oplossing heeft bedacht. Natuurlijk had hij ook bv een Audi kunnen kopen, maar ik begin steeds meer te begrijpen waardoor hij juist deze Bentley wil blijven rijden, want wat is dit een fijne, stille en goed afgewerkte auto zeg Ik hoop binnen 3 weken met deze auto te kunnen gaan rijden, want hij liet mij afgelopen week weten dat hij wil, dat ik er zelf eerst nog een 2000km mee moet gaan rijden alvorens hij hem op wil halen |
|
||||
|
||||
dat worden geen vervelende kilometers denk ik
mooi om te lezen dat je het wil blijven doen zoals je het gezien heb en met de ervaringen die je hebt gehad kwa gezondheid waarschijnlijk ook veel beter ik hou wel van dit soort bedrijven en blijven in mijn ogen het langste bedrijven waar mensen een fijn gevoel bij hebben
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
De grap is dat in Rusland diesel zelfs ietsjes duurder is dan benzine.. maar juist de actieradius is hetgeen wat hem zeker zal helpen
|
|
||||
|
||||
We hebben inmiddels al gereden met de Bentley TDI en we zijn nu de puntjes op de i aan het zetten.
|
|
|||
|
|||
Wordt het blok ook nog getuned?
|
|
||||
|
||||
mooi hoor, begint op zijn einde te lopen zeker voor dit project?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Hij loopt op zijn einde voor wat de motor-ombouw betreft, maar er staat nog meer op het lijstje voor wat de buitenkant betreft
Hij krijgt een chip op maat bij VVT Verder zal hij voorlopig origineel blijven denk ik. |
|
||||
|
||||
Superproject!!
En bij Vvt ben je zeker aan het juiste adres |
|
||||
|
||||
Mooi werk weer! Benieuwd naar de plannen voor de buitenkant Dat kunst-idee gaat nog door?
|
|
||||
|
||||
staat nog een Gallardo met motorschade te koop.
Gallardo TDI? |
|
||||
|
||||
Dan eindelijk een filmpje van de eerste rit van de Bentley met de TDI motor
|
|
||||
|
||||
Respect voor het werk Wilco!