|
|||
|
|||
Nou het is nu eindelijk zo zover. De motor loopt! En nog goed ook. Zeer snel op toeren. Heel fel, en heel direkt op het gas.
Wat was het probeem nu. De PL troep. Ik heb alles omgebouwd naar KR. Alles deed gelijk. Alleen benzine pomp werkte niet meer. Maar dat was achteraf een defect relais. Nieuwe relais er in, starten en lopen. Waar ik nog wel even na moet kijken is de koudstartsproeier en stappenmotor. Dat werkt nog niet helemaal naar behoren. Nou moet ik snel de rest afbouwen. -complete uitlaat -kabelboom goed wegwerken -remleidingen monteren -radiator vervangen -aandrijfassen monteren -stabi stangen monteren En de rest wat ik vergeten ben. Dus nog zat werk voor de boeg.
|
|||
|
|||
Quote:
Er is ongeveer 1cm van het blok af.
|
|||
|
|||
Na wat andere projectjes tussen door toch nog tijd weten te vinden om aan de golf 1 te sleutelen.
Afgelopen week de laatste dingen gedaan. En vrijdag de 1e testrit gemaakt met de golf. Moet zeggen dat de golf goed loopt en zéér fel is. Het wachten is nu nog op de uitlaat die besteld is. Wordt een Supersprint van voor naar achter in het RVS. Hou jullie wel weer op de hoogte. Hopelijk sneller als de vorige post.
|
|||
|
|||
zo dat ziet er leuk uit jo
blijft mooi een 16v in een golf 1 ben er zelf ook mee bezig. en heb ook nog de zelfde kleuren als jou een bruine en een rooie hahah dis men bruine een 1.1 van 1982 dis men rooie daar komt de 16v in zoals je ziet ik krijg er digifant op lekker clean en mat zwart ben nog wel even bezig maar heb geen haast. |
|
|||
|
|||
@variant110
Ziet er goed uit. Die rode wordt idd lekker clean. Heb jij niet een keer een carburateur opgehaald bij mij voor die bruine golf 1?
|
||||
|
||||
Super project steven
ziet er echt klasse uit Succes
|
|||
|
|||
Quote:
dankje nee heb niet bij je geweest nee deze golf heb ik net en heeft daarvoor 3jaar stil gestaan in een hok. |
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd wat dit aan vermogen gaat geven op de rollenbank!