|
View Poll Results: Wie komt er naar de ACN op 6 sept | |||
Ja, ik kom | 14 | 40.00% | |
Nee, ik kom niet | 12 | 34.29% | |
Misschien | 9 | 25.71% | |
Voters: 35. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
kom op rico, beetje kerel.....
nou maar hopen dat je komende zaterdag wel beter bent... beterschap
|
||||
|
||||
Beetje stress voor komende zaterdag Rico?
Sterkte en beterschap iig!
|
|||
|
|||
GV%$#^%%$%&*%** kan dus vanavond niet komen, moet werken....
Veel plezier allemaal!
|
||||
|
||||
ik hoop dat we het droog houden straks!!!!!
|
||||
|
||||
denk het niet, maar ik ben er wel :biggrin:
|
||||
|
||||
hmmmm
ik zit ook al somber naar de lucht te kijken en ze hebben het ook nog eens voorpeld maar we blijven positief
|
||||
|
||||
ik heb voor de zekerheid een paraplu mee en het is nu in Capelle nog goed, zelfs een zonnetje!
|
|
||||
|
||||
hier schijnt de zon ook nog!
|
|
||||
|
||||
nou hier in moerkapelle (naast Zevenhuizen)
trekt het helemaal dicht dus duimen maar met z'n allen
|
||||
|
||||
Zolang het daar maar blijft! Moet mijn kevertje vanavond weg brengen....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Niet zo treurig! Je hebt er een stoere bus voor in de plaats. Ontopic... hier schijnt nog steeds de zon hoor! |
|
||||
|
||||
ohhhhhhhhhh kijk uit he
succes Sabine :p
|
||||
|
||||
hier ziet t er prima uit!
(Harmelen Utr.) Ben niet bang voor een beetje regen! hoef ik de keef niet te wassen vanmiddag.......
|
||||
|
||||
Quote:
Ik treurde er ook niet om... heb geen zin om te rijden... |
|
||||
|
||||
Het blijft gewoon droog... waarom, omdat ik dat zeg!
|
||||
|
||||
plaatselijk weerbericht
Afgelopen nacht kregen we met meer bewolking te maken en in de vroege ochtend was er wat gerommel te horen in Nieuwerkerk a/d IJssel, maar deze bui zal langzaam ten zuiden van Nieuwerkerk a/d IJssel oplossen. Het werd niet kouder dan 17 graden.
Het was vandaag opnieuw een warme dag, maar er was meer bewolking dan de laatste dagen, zodat het benauwd aanvoelde. Vooral vanmorgen waren er flinke zonnige perioden, maar vanmiddag werd de zon vaak afgeschermd door bewolking. Het bleef nog wel droog. De wind was zwak tot matig uit het zuiden. Het werd 25 graden. Het blijft ook het komend etmaal aan de warme kant en er staat maar weinig wind uit het zuiden tot zuidwesten. Vanavond is een enkele lokale bui in de regio niet uit te sluiten. Vannacht blijft het op de meeste plaatsen droog. Wel kan er lokaal mist ontstaan. Het koelt af naar 15 graden
|
||||
|
||||
That's fine with me..........
|
||||
|
||||
dat lijkt mij ook prima, niet te warm en wel droog. Beter kan niet.
Ik heb er zin in. |
|
||||
|
||||
Hier is t al aant pijpzeiken
Perenzooi!!!! Nou ja, dan maar wat eerder aan de bar?? Tot zo...
|
||||
|
||||
Nou de shirts zijn gedrukt!!
nu een kleine vraag zijn de shirts gewild? anders drukken we er nog een paar extra! shirts komen op ongeveer 5-10 euro stuk...