|
||||
|
||||
ik vind 'em zo ook helemaal geweldig, net als gtd-gt.
8J achter en voor iets smaller, breder kan best, maar dat is persoonlijk in Noord-Holland weet ik voor je geen zitten helaas, misschien dat er anderen zijn die in N-H wel ééntje weten. EDIT: Dit als reply op gtd-gt
Last edited by Volkswagenaar : 26-08-2005 at 19:00. |
|
||||
|
||||
haal die van bientje op...ben je gelijk klaar...
|
|||
|
|||
Quote:
is niet te koop toch?en ik heb mijne net maandag gekocht.een 1.6 diesel voor €100 :biggrin: zit wel wat werk aan,maar dat vind ik alleen maar leuk.heb hem er ook voor de lol bij gekocht. |
|
||||
|
||||
Ik hou hem lekker, de winter komt eraan (we wonen tenslotte in nederland) en ik heb dan een pekelvreter nodig dus ik denk dat ik hem lekker zelf hou.... :p Ik hoef er niet naar om te kijken, hoef hem niet te wassen, als de olie op is dan geeft hij dat aan, en de verwarming doet het, gewoon een lekkere auto...
Gr Bien
|
|||
|
|||
Vriend van me heeft zijn geschorste jetta II al een halfjaar op de openbare weg staan. Verplaats em afentoe alleen naar een andere parkeerplaats zodat mensen geen rare dingen gaan denken...
En ze wassen em ook afentoe :biggrin: Maar het ziet er zo ook wel leuk uit, heeft wel wat :biggrin: |