|
||||
|
||||
Spa 2005, in 1 woord geweldig :biggrin:
Nooit eerder geweest, vreselijk gelachen, vreselijk mooie auto's gezien en vreselijk verrot naar huis. Picture speeks a thousand words... |
|
||||
|
||||
:biggrin: :biggrin: :biggrin: Last edited by Oskar : 22-08-2005 at 19:56. |
|
||||
|
||||
zie niks bij jou os, doe ff opnieuw..
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gefixed. |
|
||||
|
||||
Het was weer super gaaf en erg gezellig. Veel bekenden gezien en erg gelachen. Kwaliteit was zoals altijd weer erg hoog. Heel veel mooie busjes en ik wil toch wel erg graag zo'n mooi busje hebben, dus als iemand nog een mooie variant wil......... :biggrin:
Ook van mij een paar mooie foto's
|
||||
|
||||
VOLLEDIGE FOTOREPORTAGE van spa vindt je hier.
15 bladzijden Vergeet je niet aan te melden http://www.flat4free.be/forum/viewt...r=asc&highlight @ Leon, je staat er ook nog op hoor !!!! Je blokkie ook GDV man. Waar hadden ze jullie weggestopt. Jaaaaaaaaa heel gemakkelijk te vinden gozuhh. Gewoon rechtdoor>>>> kom je er vanzelf Maar gelachen hebben we wel. Op de terugweg niet te doen !!!!!!!!!!!!!!
www.doppie.eu Last edited by Don : 22-08-2005 at 20:08. |
|
||||
|
||||
een voorproefje Bekende bus.
hehehehehe
|
||||
|
||||
ik heb weer wat gemist!!
volgens jaar ben ik weer van de partij 2002 2003 wel geweest had ff wat belangrijkere dingen te fixen greetz hans www.keverfreak.demon.nl
|
||||
|
||||
Quote:
Jack, dit verkoop je toch niet Ruilen tegen de New Beetle? |
|
||||
|
||||
Quote:
Leuke foto Frank !! Kreeg deze net nog via de mail van Martijn aircoold.nl ook errug leuk:
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind een New Beetle ook erg gaaf maar 20km op diesel met wegenbelasting of op gas zonder wegenbelasting en oldtimer verzekering......... Ik vond het wel erg gezellig om vrijdagavond even gekletst te hebben.......moeten we vaker doen
|
||||
|
||||
Denk er nog maar ff over na...
Wellicht zien we elkaar op de type 3 meeting op 4 sept en anders op de acn op 6 sept. Kan ik gelijk ff naar je gordels kijken (vriendin wordt b'tje zenuwachtig zonder..) |
|
||||
|
||||
Quote:
Sh?t Bien, ik had hem niet eens herkend! Errug gaaf zo Welke bandjes hebbie eronder? |
|
||||
|
||||
voor 165-45 maar er komt een 145 bandje op en achter heb ik nu 175-60 dat blijft zo... iedereen vond hem onherkenbaar!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Type 3 meeting ben ikhelaas niet, heb ik een feestje van het werk van Doralice. ACN ben ik waarschijnlijk wel, anders op kever zomerfestijn op zondag, en mocht het helemaal niet gaan dan kom je toch gewoon een keer een bakkie doen
|
||||
|
||||
Quote:
Hoe heb je dat zo stil kunnen houden voor ons allemaal, je moest wel je tong afbijten zeker Maar ik vind het erg gaaf hoor, nu niet weg doen hoor!!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Doen we zeker Jack, lijkt me gezellig. Neem ik de Beetle mee |
|
||||
|
||||
spa was super!
zaterdag avond in een vila geslapen was ook echt wel vet! hier een paar foto's van mij! de rest staat natuurlijk op www.aircooled.nl
|
||||
|
||||
Quote:
OOOOOOOOOOOOh shit gespot Last edited by Meetlint : 22-08-2005 at 22:47. |