|
|||
|
|||
Quote:
Thanks Quote:
wel winderig op de snelweg of bedoel je de stippen
|
||||
|
||||
De stippen uiteraard!
|
|||
|
|||
Quote:
Meniekoning |
|
|||
|
|||
Leuk project, lekker bezig hoor
|
|||
|
|||
Quote:
hahahaha gekkie Quote:
Thanks man
|
|||
|
|||
Zo dat was een productieve week!
Het raamrandje weer in kleur gezet: Gister was de grote dag en is het motorblok in de auto gekomen en hebben we vele aanbouwdelen al weer geplaatst. ook het voorraam zit er weer in. todo: koelwaterslangen aansluiten koelwaterslang afdoppen ontsteking ophangen (velleman kit) catchtank spuiten en aansluiten begrenzing gaspedaal maken uitlaatklemmen plaatsen prop in spaghetti plaatsen waar lambdasonde zat houder luchtfilter voorzien van gaten (als hij binnen is) benzine pomp aansluiten een plaatsen tapijt er weer in dashboard er weer in spatboard er weer op bumper er weer op en vast nog wel wat
|
|||
|
|||
Quote:
Zeker! thanks
|
|||
|
|||
Maandag avond aan het kutten geweest met de stabi man man man....
de stabi kwam tegen het spaghetti spruitstuk, ik dacht dat ik de achterste motorsteun verkeerd om had zitten. dus die om gedraaid maar helaas nog steeds niet passen... aan en na lang tobben begreep ik geen hol meer van.... ook omdat er in het boek (haynes) stond dat het knikje in de stabi naar boven moest wijzen en gehoorzaam als ik ben had ik dat natuurlijk gedaan uiteindelijk bleek het een andere knik te zijn en moest de stabi andersom Goed dus gister de stabi nog maar even goed geplaatst en hij zat idd verkeerd om... iig zit hij nu gevoelsmatig een stuk natuurlijker en past de uitlaat gewoon zonder er deuken oid in te slaan ook de draagarm voorzien van racy rubbers vrijdag vrij en dan proberen een grote slag te slaan met het afmaken van de polo.
www.poloC.nl Last edited by EMP : 03-06-2015 at 07:11. |
|
|||
|
|||
afgelopen vrijdag vrij!
Alle slangen aangesloten. Co schroeven opnieuw afgesteld (540 graden) lambda afdop plug erin vloeistoffen erin Starten.... hmmmz ik hoor de brandstof pomp niet.... pomp direct op de accu -> ja doet het... huh geen stroom op de carbverwarming kabel *-dunno- zekeringen checken = oké dan maar even de kabel op de accu. weer starten een nog steeds geen leven bougie er uit en weer starten... Hey geen vonk, velleman kitje omzeilt (waarschijnlijk nog niet lekker aangesloten) bougie er weer in en weer starten. JAAAAAAAAA hij leeft althans hij geeft een kick hij blijft nog niet lopen als ik de sleutel loslaat gaat hij direct uit. dus ergens nog een elektrische probleempje ToDo - Elektra pomp in orde maken - elektra velleman ontsteking in orde maken - uitlaat beter hangen (komt tegen carrosserie aan) - luchtfilterplaat maken - onderzoeken waarom de kachel fan het niet doet (waarschijnlijk verzuimd de kabel achter de schakelaar aan te sluiten) - Schakelaar alarmlichten vervangen (weerstandje gebroken) - interieur er weer in - dash afbouwen
|
||||
|
||||
Mooi projectje begint lekker op te schieten. Leuk om te volgen.
|
|||
|
|||
Mooie draagarmen heb je :p.
|
|||
|
|||
Quote:
thanks! gaat de goede kant op Quote:
ja mooi he!
|
|||
|
|||
Gister weer even aan bezig geweest
eindelijk mijn pipercross filter + plaat in ontvangst mogen nemen :adore: meteen maar voorzien van 20 gaten klein er groot daarna storing gaan zoeken waarom er op verscheidende delen geen stroom stond. omdat het dash eruit was geweest en ik wat bij de relais had gedaan (lampen zoemertje weer opgehangen) dacht ik dat daar het probleem zat dat was niet het geval het zat ietsje hoger en wel de stekker achter de zekeringen die lag er half uit hahaha die dus: daarna maar weer eens geprobeerd te starten en alles werk behalve de aansluiting voor de brandstofpomp. de motor wil alleen stationair draaien met de choke vol uit dus er moet nog het nodige afgesteld worden hier nog even 2 foto's van de pomp en catch tank:
|
|||
|
|||
Finger lickin' good!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks!!
|
|||
|
|||
Filmpje:
https://youtu.be/8S9WchvEF5w
|
|||
|
|||
Mooi werk weer. Filtertje staat goed!
|
|||
|
|||
Thanks!
|
|||
|
|||
Gister weer eens wat gedaan aan dit stuk ellende
pakkingen tussen de runners uitgehaald en vloeibare pakking er tussen. ook gezien dat de carterpan niet goed afdicht op het motorblok dat moeten we ook nog even fixen... ook het oude blok uit elkaar getrokken en geconstateerd dat er in 2 cilinders veel witte aanslag zit. weet iemand wat dit is? ik vermoed koelvloeistof maar de koppakking leek nog in orde.