|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hoppa, weer aan de gang
|
||||
|
||||
Dank u allen
|
|
||||
|
||||
Vanavond de de beide voorste lagers omgeperst, 18:00 begonnen met de fusees te demonteren en 20:45 alles weer in elkaar incl 3/4 heen en weer rijden naar de pers.
To do list: Schuifdak gangbaar maken. Rechter deur nog een slotpennetje voor halen. Rechter deur afbouwen. Onderkant dash afbouwen. Middenconsole plaatsen. Linker knipper voor repareren. Last edited by Dokter D : 21-01-2015 at 22:22. |
|
||||
|
||||
Goed bezig
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
nog twee nachtjes maat
|
|
||||
|
||||
Succes heren 👍
|
||||
|
||||
Ik vind hem gaaf....!
Succes gents!
|
||||
|
||||
Quote:
Nu nog 1 |
|
||||
|
||||
Yeahh, morgen nog ff tanken en dan in VR12 colonne naar H'veen!
|
|
||||
|
||||
Succes boys!!
|
|
|||
|
|||
op bed doe!
|
||||
|
||||
rustig blijven kerel.
|
|
||||
|
||||
foto's maat , ben ik vergeten
|
|
||||
|
||||
VR op kenteken!!
|
|
||||
|
||||
Mooi douwe weer 2erbij ..
Jammer voor je kachel radiator haha
|
||||
|
||||
Yeahhh super blij mee!
1050kg op kenteken. Keuring was deze keer in een half uurtje gepiept. Na de keuring stond ik nog wat te praten met de keurmeester toen ie vroeg: Staat jou auto in de fik? Snel dr heen, auto stond stationair te draaien buiten, bleek de nieuwe kachelradiateur geploft Aldaar de slangen doorverbonden en richting huis gekard. Ik dacht, zet de golf wel thuis neer en ruil m dan vanavond wel om bij de sleutelplek. Dus bij mijn maatje Gooi vandaan over de terkweg op naar huis en ja hoor, komt een pliesiewaggel van de andere kant. De touran werd in de rondte geslingerd en Douwe mocht aan de kant Ik dach, zet de golf wel thuis neer en ruil m dan vanavond wel om. Alles gecheckt en uiteraard mocht ik uitleggen waar mijn mooie kentekenplaten vandaan kwamen. Alle papieren van de rdw laten zien, uitgelegd hoe en wat, met de meldkamer bellen maar het was in orde. Toen eerst de golf en de passat maar omgeruild Dus maar weer een nieuwe kachelradiateur monteren, de laatste kleine dingen afmaken en klaar is klara. |
|
||||
|
||||
Haha hele belevenis weer.
Maar gekeurd en dik in orde .andere kachel radiator en is weer klaar .
|
||||
|
||||
ging mooi vandaag maat
|