|
||||
|
||||
Die gekke duitser is een perfecte man voor zo iets. Die is niet zomaar op dat plekje neer gezet. ;-)
En op een internationale meeting kun je helaas geen Nederlands blijven praten. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Juist! Heb er zeker een tien minuten na staan kijken met een kameraad. Perfect gewoon.
|
|||
|
|||
Podium speaker vond ik ook geweldig! Kerel wist het goed te brengen
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Lekkere foto's Bas en Archiebald!
|
|||
|
|||
Die pick-up....???
welk model is dat dan?
|
||||
|
||||
Volkswagen Saveiro, beetje Volkswagen Gol formaat.
|
|||
|
|||
Wat een eindbazenbak zeg die verlengde Benz haha!
|
|
|||
|
|||
Quote:
thnx man! Heb er nog nooit van gehoord! Maar is wel een pracht-exemplaar!
|
||||
|
||||
9n classic met benz grill
|
|||
|
|||
Hier mijn foto's van zaterdag bij het NH Hotel, de foto's van het evenement zelf zou ik morgen ff online gooien
https://www.flickr.com/photos/basoo...57645795967749/ en een voorproefje M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr M.I.V.W. Pre Party 2014 by Bas Oostveen, on Flickr |
|
||||
|
||||
Quote:
Is een Braziliaans model, volgens mij is dit de enige in Europa van deze generatie
|
||||
|
||||
Quote:
thnx Rick die van jou zijn ook weer super (ben benieuwd naar de rest)
|
|||
|
|||
Quote:
Want jij komt elk jaar met een nieuw project naar MIVW? En die nek is natuurlijk je eigen schuld als je er niks op smeert. Dit zijn natuurlijk dingen waar een organisatie geen kloot aan kan doen
|
|||
|
|||
Quote:
Doe jij dat niet dan Bobby Vraag me serieus wel af wat voor auto's de meeste mensen rijden die echt commentaar geven ik heb in ieder geval een hele goede weekend gehad bij MIVW. En volgend jaar boek ik weer een hotel als het nog daar is En Rick, ik blijf het zo'n gave foto vinden van mijn bakkie |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand een foto van de zwarte b8 avant met us koplampen en 20" wit/grijze mercedesen?..... ik heb geen facebook om de meeste foto's te checken...
|
|
||||
|
||||
Filmpje MIVW
|
|
||||
|
||||
weer een plaatje af, behoorlijk extreem maar trok wel mijn aandacht!