|
||||
|
||||
hoe komen we erachter dat dit een "echte" rallye is en geen omgebouwde?
is wel een hoop aan vervangen zo te zien. |
|
||||
|
||||
Er zit geen schuifdak in! Dus een VWM chassis. Wel degelijk 'echt' dus.
|
||||
|
||||
dan heeft hij ook een mooie verzameling hoor.
ben wel benieuwd hoe dat dan loopt. |
|
||||
|
||||
Quote:
klopt echt en mega snel hoeveel pks en dergelijke hij heeft weet ik niet maar ik wou dat het onder mijn motorkapje lag de meneer waar de 5 rallye's van zijn is namelijk ook een snelheids duivel hij rijd dagelijks in een transporter t4 met tdii alles rood oetinger blok 200+pks en om en nabij de 400 nm er werdt gezegt dat dit de snelste t4 van nederland moet zijn maar of dat echt zo is weet je natuurlijk nooit cker maar hij is sneller als een corrado g60 met stage 2 getunde g lader door mrglader 67mm poeli powervalve om maat gemaakte chip van voor tot achter uitlaat systeem van supersprint a classe kop maximaal bewerkt en de rest wat er nog meer aan gedaan is wat ik zo 1 2 3 niet weet om een lang verhaal kort te maken een snelle t4 dus en zowiezo 2 super snelle rallye's |
|
||||
|
||||
Is deze meneer toevallig handelaar in Golf Cabrio's?
|
||||
|
||||
Quote:
of heeft u deze super snelle bus een keer mogen bewonderen |
|
||||
|
||||
Quote:
Stijn, als je goed kijkt nog meer "echte" features... Tank-klep in C-stijl Opnamepunten achterbank weg Krikpuntgaten in dorpels Matter kooi in de auto gelast, met kruis achter de stoelen , zo te zien ook een opening in het dak (gehad) voor de cockpit-koeling.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. Last edited by rallyegolf driver : 26-06-2006 at 15:13. |
|
|||
|
|||
ik weet deze hij was vroeger rood en komt uit duitsland
en het is nu een 20 vt
|
||||
|
||||
Fabrieks VWM rallye's hadden 260 pk. Koppel rond de 340nm.
Ik heb mijn motor een beetje gebouwd naar het voorbeeld van de VWM motor. Alleen heb ik er iets meer uitgehaald omdat ik niet aan FIA regels hoef te voldoen.
|
||||
|
||||
Quote:
Maar klopt dat dus? Hij heet volgens mij Charles, ergens uit het 'oosten'?
|
||||
|
||||
Quote:
klopt als een bus wat is de wereld toch klein |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb bij hem ooit deze Golf gekocht. Toen had hij al drie Rallyes staan, een best fatsoenlijke rode zonder onderstel en twee behoorlijk trieste. Hij was toen net begonnen met de wereld die Rallye heet en had maar wat interesse in mijn rode (Rallye). Blijkbaar heeft hij het sinds die tijd serieus aangepakt
|
||||
|
||||
Quote:
klopt hij heeft er een bij gekocht in de zelfde zeldzame blauwe kleur wie ik ook heb deze is nu zo goed als klaar en is gemeten tot 230 pk geloof ik en de "echte"rallye wie ik gepost had in totaal 2 blauwe achtige 1 rooie 2 witte |
|
|||
|
|||
Quote:
is dat niet die bij G force ( ) gedaan is |
|
||||
|
||||
Quote:
He is die rooie golf 1 niet die golf die ooit in/op dat blad had gestaan?
|
||||
|
||||
Quote:
klopt, heb ik ook eens gezien, strak wagentje
|
||||
|
||||
Quote:
Yes, Autoweek, jaren geleden, in rubriek klokje rond. Was destijds de eerste ´oldtimer´ Golf (werd 25, is inmiddels 32)
|
||||
|
||||
Zo'n inlaat op het dak is om onderdruk te creëren in de "cockpit" opdat het zand buiten de auto blijft tijdens het rally rijden
Mooie wagens, ga maar wel snel verder met sparen |
|
||||
|
||||
hier veranderd er 1 van eigenaar binnenkort
http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/volkswagen/40435484.html?return=eJwlykEOwiAQheG7NGmXlClWzBBid OM5iDaBgGVSSKwa7%2B5Ud98%2FbxwCvgNKUxCGHTZlcsvVG18 rYd%2FHTNMs7m6JlZJztYg59f8XQZ6Oa7LQ3YqtuVUnaNU5VcY r0MZ1u4HU%2Bjc8uUYYD1pxxQfXZS%2BZuQT20JGFxny%2B44s rFg%3D%3D&df=1#photo |
|
||||
|
||||
Quote:
marktplaats je had de link en de tekst verkeerd om...