|
||||
|
||||
Yes! Föhnen maar ;-)
|
||||
|
||||
Na 4 jaar weer APK op de G60, rondom omlaag geschroeft, en heb er al ruim 700 km opzitten. Tot nu toe (knock, knock ) nog geen problemen gehad
En de eerste meeting mee gepakt, Azeven Meet in Opende Auto inmiddels laten uitlijnen bij Lammert van der Meulen, die mij er op attendeerde dat er niet veel ruimte tussen de velg en de schroefset zit. Bij m'n grijze 16v had ik zeker een ruime centimeter ruimte tussen de velg en veerpoot.. Zit er zoveel verschil in de dikte van verschillende schroefsets?
|
||||
|
||||
Netjes hoor! Hij staat er weer heel netjes bij, leuk kenteken ook
|
||||
|
||||
Leuk speelgoed
|
||||
|
||||
Even een kleine update
De G60 voorzien van een chip + 68mm poulie, en zeer zeker merkbaar. De auto staat weer geschorst in de loods voor de winterslaap. Deze winter even 2 velgen bij laten helpen door wat aanloopschade. De Golf 3 GTI heeft plaats gemaakt voor een Passat 3BG, vorige week vrijdag aangeschaft en heeft staat er al helemaal bij naar mijn smaak. Schroefset zat al onder de auto toen ik hem kocht, setje wielen via Arnaud gescoord. Setje luxe platen gemonteerd, Sunniboys gemonteerd, koplampen gepolijst, en max naar beneden gedraait Achter nog even spoorverbreders monteren, en de auto zelf nog eens goed polijsten. Leuke winterbeater toch?
|
||||
|
||||
Superleuk ding Gerard! De wielen staan hem erg goed, helemaal nu met de spacer op de achteras.
|
|||
|
|||
Oooh mooi die wielen!
Welke zijn dat ook alweer? Heb je wat data erover?
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn A6/C6(4F) wielen, onderdeelnummer 4F0 601 025 D 8Z8 Ziet er puik uit zo ! Nette Passat.
|
||||
|
||||
Quote:
Normaliter wel, maar die zijn 18". Deze zijn 19"
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha...verkeerd gegokt Wist niet dat deze in 19 bestonden, dus weer wat geleerd. Ze leken me ook al aardig groot
|
||||
|
||||
Quote:
Een replica heeft soms zo zijn voordelen!
|
|||
|
|||
Quote:
Ahaaa, maar weet iemand ook waar te koop, zoek me rot op the world wide web, maar kan ze niet vinden
|
||||
|
||||
Quote:
Zoek je originele in 18" of de imi's in 19" ?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk de 19", 18" staan wel te koop op duitse Ebay
|
||||
|
||||
this G60 is super clean!
|