|
|||
|
|||
Quote:
ik kan mij in dit antwoord helemaal vinden misschien is het wel handig om bv 1x per week je adv te kunnen uppen. zo blijft het voor het forum en de lezer toch beperkt en makkelijk. |
|
||||
|
||||
Helemaal mee eens.
|
|||
|
|||
Hier ben ik het ook mee eens.
Nu ben je afhankelijk van mensen die gericht op jouw onderdelen zoeken. En de zogenaamde impulsaankopen zullen veel minder vaak voorkomen (je moet er nu wel heel toevallig tegenaan lopen). Als je iets te koop hebt staan dat niet de grootste interesse wekt, en dus niet meteen verkocht wordt, zoals meestal met het speciale spul. Dan kun je zo goed als vergeten dat het hier verkocht wordt omdat het binnen no-time op pagina zoveel staat. En verdwijnt het uiteindelijk in het archief. Buiten dat kun je mensen niet attenderen op een prijswijziging, waardoor het voor hen ineens wel een interessant object wordt. Hetzelfde geldt natuurlijk ook vanuit het opzicht van de koper.
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
Maar jongens op Marktplaats kan je toch ook niet uppen.
Advertenties van mijn vind ik soms terug op pagina 400 en verkopen doe ik nog steeds.
|
||||
|
||||
Wat Peter zegt, dat precies, en dit blijft een FORUM, geen verkoopsite
|
|
||||
|
||||
Op marktplaats kun je wel uppen. Weliswaar tegen telefonische betaling maar het kan wel. Er is al zoveel over gezegd, alleen jammer dat deze bedlissing zomaar gemaakt is zonder in mijn ogen een juist onderzoekje. Er zullen altijd voor en tegenstanders blijven mbt deze wijziging. Zoals de regel nu is vindt Ik persoonlijk erg statisch...
|
||||
|
||||
Niet meer je eigen advertentie kunnen uppen slaat eigenlijk nergens meer op..
Jullie moeten die marktplaats jagers hier weg halen, of eerst zorgen dat ze pas wat kunnen aanbieden na een X aantal postst, dan haken al een hoop van die figuren af..Vele plaatsen gelijk een advertentie als eerste post en vervolgens hoor je er niks meer van, die horen hier in mijn ogen niet thuis. Vaste members laten uppen moet kunnen. Dit gaat niet werken ben ik bang, of worden er veel dezelfde topics dubbel gepost als gevolg van het niet meer kunnen uppen. |
|
||||
|
||||
Onderste regel gaat denk ik ook niet op want de advertentie moet eerst goed gekeurd worden door de moderators voor dat hij zichtbaar
wordt op het forum
|
|||
|
|||
Quote:
Ben ik gedeeltelijk met je eens, laat de moderators dan ook even kijken of de advertentie compleet is foto, woonplaats ed. Zie nu ook advertenties voorbij komen zonder foto! Als je dan toch controle uitvoert! |
|
||||
|
||||
Foto is geen verplichting en zal het in de toekomst waarschijnlijk ook niet worden.
Zonder woonplaats en prijs word een advertentie niet geplaatst.
|
|||
|
|||
De oude advertentie verwijderen en weer een nieuwe plaatsen, is dit wel toegestaan?
En zit er geen termijn aan een advertentie? Mocht degene die hem geplaatst heeft deze vergeten te verwijderen na verkoop.
|
||||
|
||||
Ok , voor het verkopen van onderdelen snap ik het wel . Was een chaos en een soort mp , maar voor het onderdelen gevraagd snap ik het niet ... Elkaar helpen kan niet meer
Ff een linkje delen of op een advertentie wijzen bv
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan toch via een PM?! |
|
||||
|
||||
Ga je dan het hele forum een pm sturen ?
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan natuurlijk , maar nu krijg je dus dat iedereen die bv een raammechanisme zoek een topic gaat maken omdat er nergens meer iets over terug te vinden is . En Je kan niet meer zien of iemand geholpen is
|
||||
|
||||
Hoelang duurt het meestal voordat een advertentie goed gekeurd word?
|
|
||||
|
||||
Ik heb inmiddels de ervaring maximaal een paar uurtjes. Niks mis mee dus, maar lijkt me wel een aardige klus...
|
||||
|
||||
Bij mij was het 10minuten ik denk dat dit te maken heeft of er een moderator online is
|
||||
|
||||
Eigenlijk is dat gewoon onbegonnen en ontzettend veel meer werk op de manier die jullie nu willen gebruiken..Dat is mijn mening.
Beter laten jullie gewoon de advertenties plaatsen, en alles wat niet voldoet aan de regels, de prullenbak in ermee..De vaste gebruikers houden zich meestal toch aan de regels, dus dat zou al een pak minder werk zijn. Je eigen verkoop topic eens per week omhoog trappen moet ook gewoon kunnen. Marktplaats figuren die meteen iets te koop aanbieden in de eerste post, en waarvan de advertentie niet binnen de regels valt, meteen verwijderen. Dan blijft alles mooi overzichtelijk en ziet een mod iets over het hoofd, kan een forummer altijd een melding maken. |
|
||||
|
||||
Quote: