|
||||
|
||||
Quote:
IK fotografeer nog altijd met m'n oude vertrouwde Nikon D70s.. mijn eerste digitale spiegelreflex (ja Jelle, ik heb ook nog een analoge gehad op school) en die doet het nog steeds prima naar mijn zin. Meeste (meetings) doe ik met 10-20mm groothoek, maar heb ook een 70-300mm en een 18-70mm kitlens. Verders heb een simpel, goedkoop statiefje en that's it. Overigens niet om te bitchen hoor die opmerking, je gaat lekker kwa foto's vooral zo doorgaan maar ik wilde even een punt maken in deze discussie.
|
||||
|
||||
Trouwens Jelle, opzich voor jou is dit wel een interessant topic dan.. dan zie je hoe het originele beeld eruit ziet en wat verschillende (hobby)fotografen met het RAW bestand doen.
http://www.volksforum.com/forum/sho...35&page=1&pp=20 Wellicht kunnen we daar de discussie wat fotografie betreft voortzetten en hier weer verder gaan over Volksbase.
|
||||
|
||||
Quote:
Goed begin is er inderdaad, begin eens met de derde regel te werken, een 50mm f/1.8 II (Rond de €100,- heb je er al één) en een circulair polariserend filter aan te schaffen. Kleine investeringen met al snel knappe resultaten! Mijn eerste "event coverage" was ronduit bagger, wist niks van het toestel af, maar met een hoop tutorials kom je een heel eind!
|
||||
|
||||
Quote:
Misha heeft een goed punt, voor meer discussies over fotografie volg de bovenstaande link. Hier zien we graag al dan niet bewerkte fotos van Volksstyle 2013. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is een keus die je als organisatie maakt, wij willen nier persé de goedkoopste zijn Maar wel één van de mooiste :-) Wij investeren graag om het te laten groeien en onderschijden van de rest door Al onze inkomsten te investeren in het jaar erop. |
|
|||
|
|||
@ Misha en Rick
Ik heb even verder gereageerd in het fotografie topic ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja meneer!
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 26-08-2013 at 19:22. |
|
||||
|
||||
Even kort samenvatten:
- Locatie: super dik! - Goed geamuseerd met de camera en de vrienden van DubStone - Entreeprijs: daar is denk ik alles wel over gezegd - Voorzieningen: kon beter. ik hoor er niemand over, maar ik miste vooral ook prullenbakken - Het weer: voor fotografen (praat nu vanuit mezelf) echt kut! de grijze lucht maakt veel foto's snel flets En dan nu een paar foto's Preview: Klik hier voor de rest van de foto's. De map wordt wel nog steeds aangevuld
|
||||
|
||||
Best aardige foto's Rick ....
|
|
|||
|
|||
Hier bij wat foto's van mijn kant, http://www.flickr.com/photos/100827002@N05/
heb een super dag gehad, wij waren er om kwart voor 8 al toen was er eigenlijk nog betrekkelijk weinig te doen, maar begon al snel na 9e vol te lopen. en het standaard cometaar als ik het overal zo lees, 1 eet tentje is veel te weinig en te weinig wc's maar voor de rest super vermaakt.
SL4M CR3W on Facebook Jordy MK4 on ccw and air Maikel vw bug 71 on air Jeroen vw bug 67 callook, and jetta 91 on C2 Last edited by jeroen doli : 26-08-2013 at 20:03. |
|
||||
|
||||
ik zie alleen maar rode kruisjes...
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat wij helemaal niet meer durven om de vwots te houden na alles wat er allemaal gezegd is over meetings. Zal vast wel goed komen hier in Heerde... ( op zaterdag en zondag) sorry beetje reclame gemaakt. en weer door.
|
||||
|
||||
Quote:
dank je Jeroen http://www.flickr.com/photos/100827002@N05/9599312929/ http://www.flickr.com/photos/100827002@N05/9599310127/
|
||||
|
||||
Ook een preview online van mijn zijde...
|
||||
|
||||
Quote:
dikke foto Edwin
|
||||
|
||||
Dikke meeting, dikke auto's, top locatie, weinig mis mee, afgezien van de aspecten die voorgaande forummers al genoemd hebben. Dat ga ik niet weer aanhalen, is al gezegd. Maar mijn puntje van kritiek is wel dat iedereen hetzelfde entreebedrag moet betalen, maar dat één kerel verderop bij de ingang even bepaald of je vervolgens het showterrein op mag, of naar de bezoekersparking.... Pakte in mijn geval beetje bedenkelijk uit... :P
|
||||
|
||||
hierbij mijn eerste 6 foto's
in het GROOT zien? http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-8MEPW74K.jpg verder een super dag gehad! eten en drinken heb ik tegenwoordig zelf bij me, dus geen gezeur met de catering! was uitgenodigd om te helpen met jureren dus heb niet heel veel foto's gemaakt en jammer genoeg niet alles kunnen zien hierdoor. Dus kom maar op met die foto's (bewerkt of puur natuur ) deze nog van mij eigen auto gemaakt toen we weg gingen en de 'base' helemaal leeg was (niet helemaal scherp helaas)
www.facebook.com/basetheone Last edited by Herm Schreurs : 27-08-2013 at 15:36. |
|
|||
|
|||
Heb nog geen tijd gehad om foto's te bewerken maar hier een voorbeeldje, de rest volgt later.
|
|
||||
|
||||
Blijf de foto's lekker bewerken iedereen. Of doe het lekker niet. Zolang ze maar gepost worden.
De andere thread is idd een veel betere plaats om hierover te discussiëren Voor mij was het een top-meeting, wel een hele andere dan bijvoorbeeld ons VolksDub maar de insteek is ook heel anders. De locatie was echt gaaf en bood iedereen mooi de gelegenheid om droog te staan toen het even druppelde. Vond het erg gezellig en vond het tof dat er veel forummers die kant op gekomen waren. De opkomst vond ik echt overweldigend voor een eerste meeting. Complimenten!
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | Last edited by Herm Schreurs : 30-08-2013 at 23:51. |