|
||||
|
||||
Veel dikke auto's gezien! De corrado van Herm was toch wel mijn favoriet. Wat een gaaf en net ding! Super meeting was het.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie foto's, ook leuke style! Met name de laatste twee spreken mij wel aan.
|
|||
|
|||
Top meeting weer !
Bij deze mijn foto's; https://www.facebook.com/media/set/...28915856&type=1 Feel free to tag, share and like ! =) |
|
||||
|
||||
Al mijn foto's staan nu in het album. Dus als die uitgang pic er niet bij staat heb ik hem niet helaas.
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry kerel, maar niet alle foto's waren gelukt |
|
||||
|
||||
Namens de organisatie wil ik jullie allemaal hartelijk bedanken voor jullie komst! We hadden inderdaad een iets mindere opkomst dan vorig jaar (850 auto's tov een kleine 1100 vorig jaar), maar dat mocht de pret niet drukken. Buiten een weeralarm op de zaterdagmorgen (gelukkig nog zonder bezoekers) en een fikse bui zaterdagnacht, hebben wij het enorm naar ons zin gehad en zo te lezen is dat bij de meeste van jullie ook zo geweest.
Ik wil langs deze weg dan ook al onze bezoekers, standhouders en vrijwilligers bedanken voor hun bijdrage en ik hoop dat we jullie volgend jaar allemaal weer mogen begroeten! Tot volgend jaar!
|
||||
|
||||
Mooi gesproken Hans!
Tot volgend jaar.
|
||||
|
||||
De rest van de foto's zijn hier te vinden Het album wordt nog steeds aangevuld, aangezien ik nog druk bezig ben met de foto's
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Ben ook erg blij met het resultaat en dat hij er zo bijstond Wat mij erg opviel was de relaxte laid-back-sfeer over het hele weekeind en vooral op de zondag, en ondanks de voorspellingen van de hele week ervoor was het echt lekker meeting-weer en de opkomst viel in het geheel niet tegen, ook al was deze minder dan het vorig jaar. Verder vond ik het opvallen dat de kwaliteit van de getoonde auto's en de afwerking hiervan buiten gewoon hoog was en het lijkt of dit met de jaren steeds beter word (wat nou crisis ) Ook ik wil graag iedereen heel erg bedanken voor de zeer geslaagde meeting en zeker het hele weekeind. Iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen van bezoekers tot aan de vrijwilligers en organisatie: Bedankt en zeker toto volgend jaar, dan maken we er met z'n allen weer een mooie 2014 editie van! Ook dit jaar hadden we weer een top-team van vrijwilligers en organistie waardoor alle voorbereidingen, het opbouwen en het afbreken lekker soepel verliep. Het was een heel karwei maar alles was het dik en dubbel waard! Laat maar komen die foto's! Mijn foto's volgen nog, ben er druk mee bezig maar was gisteren nog stand-by van het hele weekeind
|
|||
|
|||
Op inderdaad 3 druppels regen na was het super weer zondag
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Jacco had ook nog een paar ploaties geschoten:
de rest in de gallery op www.vw-speed.nl en/of onze facebookpagina: https://www.facebook.com/VWSPEED.NL (share & like )
|
||||
|
||||
hahah geweldig gedaan Herm
|
|
||||
|
||||
Ben er nog moe van, was geweldig! Iedereen bedankt! Super sfeer. Heb al een paar plaatjes van mijn auto gezien
|
|
||||
|
||||
Quote:
Boah, ben ook nog steeds ana het bijtanken, was zwaar maar geniet er ook nog steeds van. Vooral als ik die gave foto's steeds meer zie opduiken! Wacht maar Ernst, ik heb er nog veel meer, komen eraan
|
||||
|
||||
nog steeds zere voeten.
|
|
||||
|
||||
Leuke foto's!
|
|
||||
|
||||
Beetje laat, maar zal hier ook even een linkje droppen met de foto's die ik op de zondag heb gemaakt
http://imageshack.us/g/1/10261010/