![]() |
|
||||
|
||||
![]() @sorry Jorg, maak het verhaaltje altijd op VWforum, en plak het daarna op dit forum. dus vandaar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo, auto is gewassen en naar de wintermodus.
Voorkant 1cm lager, achterkant 1cm hoger (door de bandenmaat :mrgreen: ) Gewassen en nog in zomermodus, Golf 3 cabrio van mijn moeder op de achtergrond ook gewassen, maar al in wintermodus (zomerset is BBS): ![]() ![]() ![]() ![]() De winterbandjes: ![]() ![]() En in de wintermodus: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Note: Auto lijkt scheef te staan, rechts hoger dan links. Dit komt door de "vlakke" stoep. Groetjes Pieter |
|
|||
|
|||
![]() Netjes hoor! Nog wel even 5cm omlaag schroeven
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dankje.
Schroefdraad is op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goeieavond,
Ik ben bezig met de deurspeakers die ik van een maatje had gekregen in mijn deuren in te bouwen. Alleen ik wil niet de originele bakken gaan verzagen. Dus ik heb besloten een stuk hout passend te maken in de originele bak, en die vast te zetten met 2 boutjes aan de bovenkant en met het originele schroefgat onderaan. Hiervoor moet ik dus in totaal 2 verborgen gaten bovenin boren, dat is niet zo erg... Het stukje hout even gepast: ![]() Hoe het eruit ziet met de speaker erop: ![]() De speakers (zie je meteen het verschil in grootte :mrgreen: ): ![]() En de randen van de speakerkapjes even netjes gespoten, waren niet zo mooi meer, en de stukjes hout ook meteen gespoten: ![]() ![]() ![]() Hopelijk binnenkort foto's van hoe het gemonteerd zit! Pieter |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() netjes opgelost zo
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een zeer goeiedag!
![]() Vanmiddag zeer leuk sinterklaaskadootje gehad, namelijk dat ik geslaagd ben voor mijn rijexamen! Oftewel hopelijk halverwege volgende week of eind van de week autorijden! Helaas eerst nog wel ff 7,5 maand onder begeleiding, maar beter dan niet rijden. Pieter ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Gefeliciteerd ! Helemaal geen verkeerde auto om mee te beginnen. Ben stiekem zelf jaloers op je
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dank beiden!
@GeeX, dankje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Rijbewijs lag gisteren (dinsdag) al klaar ipv morgen (donderdag) pas!
![]() Helaas is 1 van mijn beide coaches (mijn vader) ziek, dus nog niet gereden in mijn auto... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag lekker in mn auto gereden, rijdt echt heel anders dan wat ik tot nu toe heb gereden zeg! Maarja wel beter dat ik er nu toch echt in heb gereden, dat ik er nu zelf in mag rijden
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk he?!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja joh!
![]() Nu nog ff wennen zodat ik straks optimaal gebruik kan maken van de auto ipv voorzichtig aan, geen idee wat ie doet, ouwe lullen tempo xD |
|
||||
|
||||
![]() Gewoon gas erop!
Haha nee, zonde om je golf gelijk plat te rijden. Zeler met de plaatselijke gladheid ![]() Have fun! |
|
||||
|
||||
![]() Zo, eens leuk wat geknutseld. US style achterlichten gemaakt (hier de how-to.
Nu branden dus bij normaal licht alle 3 de onderste lampjes ipv alleen de middelste. Ben er wel blij mee ![]() Normaal licht: ![]() Remmen: ![]() Mistachterlicht: ![]() Note: De achterlichten lijken niet gelijke sterkte te branden bij normaal licht, dit komt echter door de foto's in het odnker ![]() Pieter |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit
![]() Staat ook nog op mijn to do lijstje dit.
|
||||
|
||||
![]() Bedankt! Staat netjes hoor, zeker doen. Kost ook niet een wereldbedrag
![]() Wil eigenlijk ook nog US lights aan de voorkant, iig voor show enzo, tijdens rijden weet ik niet aangezien het niet helemaal legaal is... |
|
||||
|
||||
![]() Eén goeie middag,
Heb even gekeken voor US lights aan de voorkant maken, voor bij meetings en dergelijken. Wil er niet constant mee rondrijden. Had een manier gevonden met van die 5w/21w lampjes, enige is dat die alleen met transparant glas te krijgen zijn. Ik heb smoke knippers in mijn bumper zitten met oranje lampjes erin dus. Dus dat gaat hem bij niet worden, wil namelijk wel smoke knippers houden. Die US modules heb ik zo'n beetje van ik heb geen zin om aantal tientjes uit te geven voor iets dat ik niet vaak gebruik, als ik nou eens een setje voor weinig tegenkom is het misschien wat. Maar helaas dus... Maarrr daarnaast wel vanmiddag even 2 bestellingen de deur uit gedaan! - Stoffen kofferbak wielkast bekleding (van iemand van Volksforum), komt morgen hopelijk binnen! - Stoffen kofferbak vloermat (via Marktplaats), komt hopelijk donderdag of vrijdag binnen! Dan kan ik mijn kofferbak wat netter maken! Dan alleen nog even 4x6" speakers regelen die ik onder mijn hoedenplankdragers kan monteren (iemand wat liggen?), dan kan mijn mooie hoedenplank erin, is het helemaal netjes! Dus, hopelijk deze week wat knutselen met mijn kofferbak! Updates are coming soon! :E 8) Pieter |