|
||||
|
||||
Netjes
|
|
|||
|
|||
Mooi man. werkt ook mooi zag ik toen straks.
Tot vanavond |
|
|||
|
|||
zeker tot vanavond
|
|
||||
|
||||
Ge heeft nog niet gebeld dus de S4 zal er nog wel staan, hehe.
Tot vanavond!! |
|
|||
|
|||
Of hij is weer zwart :P van het branden dit keer hahaha
|
|
|||
|
|||
morg maar weer eens verder met het interieur\dashbord inbouwen, moet alleen nog ff flexibele slang scoren, om de kachel aan te sluiten, [stofzuigerslang goed idee????]
|
|
|||
|
|||
Ik had dit golfie laatst gezien.
Complimenten voor het project en de motor ligt er ook super netjes in. Dashboard zag er ook super uit. Keep up the good work
|
|||
|
|||
zo vanavond ff de orginele kachel bedienings knoppen [draaiknoppen] van de 6n2 aangesloten op het orginele kachelhuis van de golf1, was mijn camera vergeten dus zal zaterdag ff foto s maken!
|
|
||||
|
||||
Had dat gezegd, ik had me camera toch mee!!
|
|
|||
|
|||
ochja vergeten hahaha naja voor zaterdag des te meer foto s
|
|
|||
|
|||
hahaha handige harry :P
|
|
||||
|
||||
leg je je camera vast klaar, hehe.
|
|
||||
|
||||
Dik!
|
|||
|
|||
dankje richard. morge zal ik weer wat foto s maken.
Last edited by Pewi Vwteam : 12-01-2013 at 18:49. |
|
|||
|
|||
vandaag ff een leiding geperst voor mijn hydrolische koppeling, en er in gemaakt viel niet mee met al die rare bochtjes en het ontluchten was ook een drama, maar hij doet het |
|
|||
|
|||
de laatste foto is van de kabel die naar het kraantje loopt in het motorruim hier heb ik een combie kabel van gemaakt, eerste stukje buiten kabel 6n2 ivm de bevestiging een kachel knoppen frame, buiten kabel iets ingekort van de golf1 en een oogje gedraait in de binne kabel ivm bevestiging aan polo 6n2 kachelknoppen frame. |
|
|||
|
|||
ik had vandaag meer willen doen maar jullie kennen het vast, kwam weer 1 en ander tussen door. maar binne kant is nu zo ver klaar dus dashbord kan er nu ingebouwd worden
|
|
|||
|
|||
Nou ff doorgaan dan dan kan je tot in de late uurtjes nog wat leuke foto's maken.
|
|||
|
|||
nu eerst weekend straks drinken. maandag avond weer verder!!
|
|
||||
|
||||
Goed bizzy kerel!!