|
|||
|
|||
Quote:
Dan is dat duidelijk,ik ben nl totaal niet bekend met sprinten |
|
||||
|
||||
Quote:
Oh omdat het een project topic is maar er weinig tot niks over de voortgang van het project te lezen is. Quote:
Welke opbouw van Sipke's golf gti mk2 met Audi rs6 V10 tfsi 5.0.580pk motor? Ben benieuwd naar je link van de opbouw van Sipke's golf gti mk2 met Audi rs6 V10 tfsi 5.0.580pk motor , lijkt me namelijk erg interessant!
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 10-04-2014 at 11:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dacht eigenlijk precies hetzelfde, eerste post van het topic maakt het allemaal niet echt duidelijk.. Het leest een stuk fijner als je vanaf het begin iets kunt volgen, ipv een titel en een foto...
|
||||
|
||||
Quote:
En zie hier. Boeie, niet iedereen heeft de zin en tijd om hele verhalen te typen en een project volledig te omschrijven. Is gewoon een dik PROJECT!
|
||||
|
||||
Heb de titel voor de zuurpruimen aangepast.
Waar ik niemand over hoor is die dikke cardan die tussen de uitlaat door loopt..
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Feit is gewoon dat hier af en toe wat teveel gezeurd wordt Als iedereen zich even de moeite nam het topic door te lezen dan had men gezien dat het v10 blok niet door is gegaan... Dat de titel niet direct daarop is aangepast dat kan gebeuren toch?
|
||||
|
||||
Quote:
Zuurpruim
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vat dit op als een belediging. Bah. |
|
|||
|
|||
ja klopt waren toen twee audi,s coupe een zwarte rs2 en een blauwe waren erg snel doen maar nooit weer gezien.
|
||||
|
||||
Heh, jongens, daar gaan we weer...
Maar wat een rete gave build is dit zeg, ongelofelijk. Ben echt heel benieuwd hoe het straks gaat lopen. Keep up the good work! |
|
|||
|
|||
Quote:
Jij voelt je nogal aangesproken heh... Mooi project Sipke... ben benieuwd wat dit monster doet op Drachten |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
"Sorry Richard is a moderator/admin and you are not allowed to ignore him or her." Tja, dan kun je je dus kennelijk van alles permitteren. |
|
||||
|
||||
Kerel wat maak je je druk....
Kan me nog herinneren dat ik je laatst uit de brand moest helpen omdat iemand je via pm "bedreigde".. Nu mag iemand al niet eens meer zuurpruim met een knipoog maken.. Zal zeggen... Dikker huidje kweken, want als je door het woord zuurpruim op een forum al op een kastje zit, dan zal je een zwaar leven hebben
|
||||
|
||||
Quote:
Nee de coupe van john sleath.. De audis van high octane haalden 11.8
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat je met iemand anders in de war bent. Verder geen commentaar. |
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=124382
Hiermee moest ik je helpen... Of was je dat al weer vergeten..
|
||||
|
||||
On topic