|
||||
|
||||
vandaag niet, dus dan moeten er morgen dikke foto's komen
ben benieuwd..
|
|||
|
|||
Even niks van me laten horen, Maar we gaan door
De auto is zaterdag de 16e opgehaald bij Arno die super werk heeft afgeleverd. Daarna een weekje bij mij gestaan waarna hij de 23e naar The house of color is gegaan. Hier is die afgelopen dinsdag gespoten en is die gisteren langs gebracht in mijn garagebox. Eigenlijk nog niks gedaan gisteren en vandaag. De lak is nog zeer gevoelig en moet nog even uitdampen voordat we verder kunnen. Hierbij wat foto's free image hosting upload image hosting En weer terug in de garage photo sharing upload photos photo sharing sites online photo storage En nu weer opbouwen. Wat ook nog krap gaat worden want ik heb nog maar 8 weken en wil minimaal nog 1000 km gereden hebben voordat ik vertrek naar het o zo mooie oostenrijk |
|
||||
|
||||
netjes hoor..
en nu niks beschadigen met het opbouwen... lukt het vandaag niet dan morgen..beter dat dan wanneer je uitschiet met een schroevendraaier in de verse lak...Succes! |
|
|||
|
|||
Wat een knappe voorbewerking al niet scheelt! Ziet er zo super strak uit! Complimenten! Voorzichtig opbouwen maar
|
|||
|
|||
Staat echt strak in de lak!
|
|
|||
|
|||
Vroeg waren we aan het blazen met de skelters en nu met prachtige bolides.. Leuk om te zien en t word een toppertje!
|
|
||||
|
||||
mooi kleurtje!
|
||||
|
||||
zat ik al maar zo ver |
|
||||
|
||||
Ziet er super uit marco.
Ik kom gauw een keer kijken bij de auto..